• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En liten jävla paketöppning till, dårå!

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Grymt. Kul med lite udda samlingar. Men ändå något som många kan relatera till. Även om jag som född på mitten av 80talet mer är en GUL kille.
 

maxmol

Panerai
Jag fattar inte grejen. Men jag blir innerligt glad av varje Camel tråd.Var det dom här klockorna man kunde köpa för Camel Cash eller?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag fattar inte grejen. Men jag blir innerligt glad av varje Camel tråd.Var det dom här klockorna man kunde köpa för Camel Cash eller?



Hmm...ingen aning, vet bara att dom fanns på Nymans UR i Västerås och senare köpte man dom på klockmäster även dom i V-ås, priset var 3995:- om jag inte helt missminner mig!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Nu tror jag att jag förstår hur de tänkte hos Rolex i Geneve, när de designade nuvarande Explorer ettan och Air-Kingen, med de tämligen korta visarna. De måste ha sökt inspiration i just dessa Camel-modeller. Eller??? :D

Seda du började med den här återblicken har jag funderat till och från över vad jag borde samla ihop från förr... :happyhappy: Får se om det dyker upp något. Sökandet är igång...

Grattis, förresten.

mvh A
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Frågan är om du har en sådanahära!
null_zpsd3892f87.jpg
 
Topp