• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En liten paketöppning

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Ett litet gulligt rosa paket :)
IMAG2052.jpg


En stump sticker fram ur toapappret :)
IMAG2053.jpg





Tada!
IMAG2057-1.jpg



Den blästrade finishen är grymt fin!


Tack säljare och KS för möjligheten!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kul du blev nöjd :) Tyckte själv finishen var grym, men kändes lite liten för mig konstigt nog.

Förövrigt väldigt nöjd med det rosa pappret :cool:
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Testar svart zulu men gillar nog gummit, det bygger ut till 22mm tror jag. Annars kanske man skulle skaffa sig en watchadoo eller anvillänk.

IMAG2060.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du kan ju inte ha en obehandlad anvil till ett blästrat case! Det kommer se riktigt illa ut! Tror den är snyggast på ett svart eller grönt nato. Riktigt fin klocka för övrigt som såldes till ett riktigt bra pris. Trodde den skulle sälja samma minut som Jocke lade ut den på TZUK.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
yonsson skrev:
Du kan ju inte ha en obehandlad anvil till ett blästrat case! Det kommer se riktigt illa ut! Tror den är snyggast på ett svart eller grönt nato. Riktigt fin klocka för övrigt som såldes till ett riktigt bra pris. Trodde den skulle sälja samma minut som Jocke lade ut den på TZUK.

Men det finns väl blästrade Anvil?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Vad är det för något? En moddad monster?
Älskar svärdvisare. Snygg! Var köper jag en?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
LongCon skrev:
Men det finns väl blästrade Anvil?

Inte som standard vad jag vet. Det är yobokies som säljer de som heter anvil och de är inte blästrade. Till skillnad från watchadoo-länkarna som ser likadana ut (men säljs av en annan säljare), så går däremot anvils att plocka ner helt i beståndsdelar för att blästras. Ställer mig dock lite frågande till om det är värt det, med tanke på det arbete och den kostnad det skulle innebära att köpa ett anvil, plocka isär det helt, blästra det och sedan sätta ihop det igen.

Därtill bör ju nämnas att om det ska bli snyggt, så behöver ju blästringen ha samma kornighet som klockan. Mycket jobb med andra ord även om jag håller med dig. Det skulle nog bli sjukt snyggt!
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
daviden skrev:
Vad är det för något? En moddad monster?
Älskar svärdvisare. Snygg! Var köper jag en?

Yobokies moddar och säljer en massa seikos, bara att googla och sedan maila honom antar jag.

Helt korrekt, en moddad monster :D



Får nog kika efter ett watchadoo då kanske.
 
Topp