• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En ny DJ fråga...

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor

Ha! Så klart!

Dåligt formulerat av mig, men alltså rent tekniskt så är den där väl inte alls Pie Pan om man med det menar den klassiska definitionen av begreppet? Eller missuppfattar jag?

Det var menat som en seriös fråga.

Ingen favorittavla för mig, jag tycker du visat betydligt finare varianter. Den blå/orange:a Air Kingen med lite samma koncept är ju tex. grym.
 

POO

Panerai
Inte dum, inte dum alls! Ger en lite elegantare touch och stavindex är jumycket bättre än blaffiga siffror, oavsett var de kommer ifrån.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jag vänder kappan efter vinden och ger tummen upp. Jag tycker att det är snyggt MEN när det kommer till kritan så hade jag nog själv köpt en mer vanlig variant.
 

sjobbe

Cartier
Gillar den, men är inget fan av hur datumet skär in på "mitten-tavlan", hade kört på en vanlig tavla istället.
 

DrDre

Patek
Jag gillar den. Den blå är nog ännu snyggare men jag skulle kunna leva med den där också. Den finns (eller i alla fall fanns) väl med en mörkare del i centrum också? Dvs svart eller mörkt grått.
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Mycket DJ frågor här :)
Klart snygg stav-index-tavla. Går den att kombinera med den tidigare stav tavlan i blått du visat så har vi en vinnare!
 
Topp