• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En ny Winder>>

Andsan

Rolex
på ingång. Beställde denna intressanta winder i dag. Detta är Modalos senaste.
LUXTIME Qube Forest Watch Winder for 1 watch
Interior is made of high quality aluminum.High gloss piano finish (brown oak style)Programs for all standard automatic watches via USB interfaceVery Quiet motor running propertiesRotation (right-/left running / stop time)Battery operated, operating up to 3 years with 2 alkaline batteriesDimensions: L10 x B10 x H10 cm3 years warranty1 years bring-in service worldwide with 1:1 replacement warrantyMADE IN GERMANY

Återkommer med mer info när jag fått den



/Anders
 

Andsan

Rolex
Tack

Jag har inte bestämt mig ännu. Skall ladda ner programmet på datorn och se vad den har för funktioner. Men efter vad jag läst så kan man programmera den som man önskar så att det passar klockan.

/Anders
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Vad kostar denna mycket läckra skapelse? Såg den på något ställe för E999:-, dvs i runda slängar SEK 8.500:-. Om så är fallet så räcker det till en OK Sinn eller dylikt. Sen kan man ha en på varje arm och har därmed eliminerat behovet av en winder ... :)
 

Andsan

Rolex
Jo, de kostar en del men kvalitet kan få kosta;) .Skickar väl ut den senare på K& S för en liten peng.

/Anders
 
Topp