• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En present till mig själv under tenta stressen!

Halloj!
Lite små sliten och rasslig lyckades min hjärna övertala den smala student plånboken att klicka hem en ny klocka för en vecka sen. Nu har den rest över atlanten och hamnat på min arm, med en liten budget och ett sug efter något som skimrar mot den vita snön slog jag till på denna!


En Citizen Eco-Drive Chronograph CA0313-07 !
Jq9DXTX.jpg


Tycker man får ganska mycket "lyx" för slantarna och alltid roligt att ha något udda i klocklådan !
y30nEAd.jpg


En till bild sen får det vara nog !
Jmj5mht.jpg


Ni får ursäkta bild kvalitén då foto kunskaperna tycks ha försvunnit ?!

ps: jag var för lat för att ställa in klockan innan bilderna togs :)

Over and out !
 
Mm brunt gör sig perfekt till rose! Vart köpte du den ebay? Och hur är känslan kvalité?


aa precics ! Yes box köpte den på Ebay, den är väldigt gedigen men inte allt för tung, kvalen känns bra men är det något som stör mig ytterst lite så är det väl att Chronograph knapparna känns lite väl hårda vid intryckning! men annars känns den väldigt stabil och fin!
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Som sagt, man kunde hitta på de mest konstiga saker för att slippa plugga. Minns att mina fönster alltid var välputsade:)

Grattis till klockan, riktigt snygg!
 
D

Deleted member 1265

Guest
Grattis, snygg klocka!!
Älskar att vi på KS är duktiga på att belöna oss själva. (mig själv inräknat trots jag sällan gör unboxings)
 
Topp