• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En riktig cyborg-dinka...

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Rätt intressant faktiskt, hederlig mekanik ihop med dagens teknik. Kanske kan bli nåt.


Skickas från min iPhone
 

Sond

Patek
Me like! Absolut en innovation. Det där kan bli något mycket intressant. Nu föll designen inte riktigt mig i smaken, men det är ju en detalj i sammanhanget. Jag har funderat mycket på vad nästa steg i klockvärlden ska bli. Är det smart/iWatch-watch eller något annat? Har dock inte känt mig övertygad av de vanliga smart-watch. Detta skulle kunna vara svaret.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Blue tooth för digi, batteri för Usb laddning, 3-7 dagars längd. Auto Miyota verk 8257, 3 Atm. Stor; 46mm och bygger 16,5mm. Den lär dom nog få jobba med att få ihop lite.


Skickas från min iPhone
 

jbbs

Omega
Absolut ett steg i rätt riktning. Dom andra smartklockorna som visats har varit otroligt tråkiga, tror en vanlig klocka med transparent skärm är svaret.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Inte så farligt dyr, men vet inte om man vågar lägga en pre-order. Risken är att den blir sen eller att de första exemplaren har en del barnsjukdomar. Men ska bli roligt att följa upp hur det går.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Låter ju som ett helt okej pris! Men i slutändan blir det ju att man använder sina riktiga klockor och smartklockan blir liggandes. Dock så kan nog icke klocknördar få glädje av den.
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Intressant, men jag undrar om displayen kommer vara helt osynlig när det inte visas något. Tvekisch, men skall bli kul att se.
 
Topp