• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En Rolex DJ för under 60k, bra/dåligt?

JohnDoe

Rolex
Nu är jag med på dina notor. Först trodde jag att du menade att den rabatten jag fått i butik på klockan här i Barcelona lätt var värd, men du menar i själva verket den klockan som WHU har till salu just nu, att den är värd ett köp, inte sant?
Precis, var lite långt inlägg och då kan det bli rörigt . Tänkte att den klockan är ett bra pris på en i stort sett ny klocka. Det du förlorar mot en ny klocka är 3 års garanti mot 5 år men du sparar ytterligare 13 k mot den i butiken för 60. Sen kanske 47 inte är sista pris heller.....
 

JEBO

Breitling
Precis, var lite långt inlägg och då kan det bli rörigt . Tänkte att den klockan är ett bra pris på en i stort sett ny klocka. Det du förlorar mot en ny klocka är 3 års garanti mot 5 år men du sparar ytterligare 13 k mot den i butiken för 60. Sen kanske 47 inte är sista pris heller.....
Ber om ursäkt för rörigheten, satt med iPhone:n på Starbucks med frugan i örat. Tack så mycket för tipset i så fall! Fanns inga misstankar från min sida alls, trodde bara att vi snackade om klockan här i Barcelona. My bad!
 

JohnDoe

Rolex
Ber om ursäkt för rörigheten, satt med iPhone:n på Starbucks med frugan i örat. Tack så mycket för tipset i så fall! Fanns inga misstankar från min sida alls, trodde bara att vi snackade om klockan här i Barcelona. My bad!
Lugnt, vet själv hur det är på semester med familjen som undrar om man kan släppa telefonen/paddan och "ha semester"....
 

M021

Rolex
2-Faktor
Var på Zurichs flygplats och kollade, där gick den loss på 7500 CHF vilket är ca. 67500 utan prut dock. Sedan som du nämner, känslan av att köpa en klocka i butiken är ju exalterande. Men jag måste säga att de spridda åsikterna gör mig osäker på om jag ska genomföra köpet eller ej. Många tänkvärda tips, de värdesätts högt! Som det ser ut härinne lutar det dock åt att folk anser att jag bör sakta i backarna och se mig för mer.
Kan hålla med om det, avvakta en annons här. Dyker upp DJ med jämna mellanrum
 

JohnDoe

Rolex
Vad är Nymans ?!? o_O Gå till Rob. Engström !
Ja men rob har ju en hopplös hemsida utan priser. Surfar man på mobil/padda är den ännu sämre. Så vill man hänvisa någon till info på webben så blir det nymans. Kan ju inte kolla priset på nymans och säga att det är priset på rob. Så vill de ha ref från mig så får de fixa en vettig hemsida.
 
Topp