• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En så'n där lådöppning....

trumpetera

Panerai
avyby4u9.jpg


yve6a8ar.jpg


3uhuqy3y.jpg














ety8ava5.jpg














zybejyty.jpg














sy7ynuvu.jpg




















ehebyse3.jpg






















zutymu5y.jpg




ejyqejyj.jpg


a5a9umyb.jpg


Hoppas svågern blir glad! Det blir hans 50årspresent!
 

Wi

NLA
2-Faktor
enligt mig top 3 finaste dykare som någonsin tillverkats!
Ångrar att jag sålde min första och min andra..lovar att behålla den tredje!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till svågern! Ville han ha just den modellen, så anar jag att du har haft en viss påverkan :) För visst hade du en sån själv?
 

Ricrob

Patek
Skicket ser strålande ut! Hoppas att han blir glad som sagt, märkligt och galet otacksamt vore det annars.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror att jag borde vara din svåger. Även om jag har en bra bit kvar till 50...

Blir han inte glad för den måste du ta han till baksidan av vedboden och ge honom en rejäl omgång. :D
 

trumpetera

Panerai
Tack allihop! Det är min favorit SMP! Själv fick jag min i 40årspresent, och han har spanat på min länge! Skicket är löjligt bra, nyservad för 13 papp från andra sidan ån.

Kändes rätt kul att ha en på vardera armen igår....
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
13 tusen låter som ett klipp! Har inte den modellen skjutit upp i pris senaste året? På c24 ligger de väl runt 15-17k?

Jättefin klocka!
 
Topp