• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En SIFO på kvällskvisten!

John R

Panerai
Hur många bär sina klocker när ni sover?

Jag pga att jag vill veta hur mycket jag har kvar att sova
när jag vaknar på natten och det händer till och från (läs småbarn).

Nå sover ni med eller utan?

/ John R
 
Jag har på mig en klocka jämt, frånsett i duschen, bassängen och i bastun. Ja, och så periodvis under arbetsdagen i samband med såromläggningar och dylikt. :)
 

David

Bödeln
Jag sover alltid med klocka, men tyvärr är det normalt den här:

120711-SleepTracker.jpg


http://www.sleeptracker.com

Helgnätter blir det samma klocka jag hade på mig på kvällen, förutsatt att den inte har läderband.
 

Målarn

The Steak
Fryken skrev:
Normalt utan men kommer jag hem på fyllan nån gång kan det hända att den stannar på. :D

hahaha så sant... Som nu i lördags fyfan...

Efter denna bild finns ej mycket minne kvar.. Inte bra o låta Målarn härja ensam i baren :mrgreen:
20121014_034312.jpg
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Fryken skrev:
Normalt utan men kommer jag hem på fyllan nån gång kan det hända att den stannar på. :D

Haha känner man igen sig... Själv sover jag alltid med klockan när jag är på semester utomlands. Kan iofs ha att göra med det förstnämnda snarare
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Alltid med, om jag inte glömmer att ta på mig den efter kvällsduschen eller typ ansiktstvätt på kvällen!

Det bästa som finns är ju att kika på lumen när man släckt ljuset :mrgreen:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Alltid av, så fort jag kommer innanför ytterdörren så ryker klockan! Däremot har jag klockor strategiskt utplacerade i lägenheten så jag alltid har något att fingra på..
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
ALLTID med! Enda undantaget duschen. Är jag på semester åker den aldrig av. Vad ska man annars med bra lume till?
 

berg35

Omega
Fick min första klocka när jag fyllde 6 år, därefter har jag i stort sett alltid haft klocka på armen......när jag sover, i duschen, i garaget, på stranden ..... you name it.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag sover utan med repekt för min respektive och numera även för mina barn som tenderar hamna i sängen framåt morgonkvisten. Av respekt, då jag menar att klockan kan repa, rivas, hår kan fastna i länken etc.
Sover jag ensam tar jag aldrig av mig klockan.
 
Topp