• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad En sista prisbump: MKII Paradive

Pris
3800
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
DSC_0248.JPG




Jag har en 1-in-1-ut regel då det kommer till klockor nuförtiden, vilket innebär att den här stenhårda grabben - en MKII Paradive Gen 3a med dykbezel och datum - behöver lämna. Ni som känner mig kommer fundera på om jag blivit förvirrad på gamla dar - den här har ju varit en pelare i samlingen - men då jag spontanbeställde Halios så får jag vackert följa det hemmasnickrade reglerna.

I vilket fall, den här fantastiskt coola pjäsen inköptes av mig på forumet 2019 och är uttagen i September 2018. Den är välanvänd och har hairlines och småskav, främst vid bandhorn och krona och lite på baksida. Ej mätt upp tidhållning eller gångreserv (så kan ej garantera någonting här) men inte märkt av några konstigheter i alla fall. Värt att nämna är att det är lite spel i bezeln (i.e. den går att puffa lite mellan klicksen och är således inte helt exakt), att det ibland kan ta ett par försök att hitta gängorna och skruva i kronan/få grepp och skruva ur den (har ej stört mig, men känns värt att nämna för tydlighetens skull), att den kan behöva lite tid/kraft innan den "vaknar till" och börja gå på handleden, samt att den ej är trycktestad (så ska du bada med den rekommenderar jag att du trycktestar innan du hoppar i :)).

Priset reflekterar dess skick, och i vanlig ordning har jag försökt vara så osäljigt ärlig jag kunde. Se även gärna nytagna bilder nedan.

Kommer i låda med kvitto och papper. Kommer dock ej på MN bandet i ovan bild, utan på Singular-Zulu bandet som synes nedan. Skickar även med ett oliv Premium nato från Singular.

Sätter priset till 3800 (4000)(4200) (4750) SEK med PayPal eller Swish och kan skickas på köpares risk. Detta är dock inklusive rekommenderad frakt inom Sverige. Då har jag lagt mig lägre än alla jag sett, så med tanke på detta samt hur svåra dessa kan vara att få tag på uppskattar jag om vi hoppar över bud som är rejält lägre än utsatt pris.

Förbehåller mig rätten att välja vem jag säljer till och endast till medlemmar med stadiga rekommendationer. Mina rekommendationer hittar du här :)

Förbehåller mig även rätten att dra tillbaka annonsen, dock ej under pågående affär.

Hojta vid frågor, och tack till KS för chans att annonsera!

F0628A4B-5261-4C76-9D2E-8B124E866874.jpeg

DD8F2C7E-E9EA-4435-BF61-C015728D88BC.jpeg
76789EE9-676B-4D55-A476-E795A0DB9FA5.jpeg
3DB6875F-B047-4A4A-BFB8-D1F126B9D8C1.jpeg
1A21D850-7E0C-4A9C-9F14-4348B11E8B91.jpeg
 

Bilagor

  • 049D1B3F-BE58-42DE-9FB3-61B994A11776.jpeg
    049D1B3F-BE58-42DE-9FB3-61B994A11776.jpeg
    190.7 KB · Visningar: 548
Senast ändrad:
Topp