• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En ska bort...

KalleKnuda

Cartier
Ta bort den minst snygga, uppe till vänster.


2uOBamR.gif
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Kan inte råda dig om vilken som skall bort, men den som skall vara kvar är, enligt mig, självklart din Skydweller!:)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Beror väl lite på hur mkt kapital du vill frigöra....utan att veta vad dina klockor kostar antar jag de skiljer sig rätt mkt åt, prismässigt.
 

Camo00

Patek
Svårt när man inte vet varför en ska bort. Är det bara pga begränsad handledstid tycker jag att DDn får lämna! Skydwellern funkar varje gång Du är sugen på DDn..?
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Röd har ju karln redan. :)
Flippa båda till höger. De andra tror jag lämnar ett tomrum.
 

Sond

Patek
Äää, ska vi gissa vilken du tänker avyttra eller ska vi tipsa om vad vi tycker? På det första, A, svarar jag månlandskap och på B vet jag inte och på C(fria tankar) så beror ju allt på varför du vill avyttra. Behöver du pengar? Ska du köpa något nytt? Det krävs helt enkelt mer information om man inte bara ska svamla runt i mörkret.
 
Topp