Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt va?
Hittar bara på nätet och bra priser i Italien men vågar inte putta över den summan på nätet...Bara köp! Jag har en själv...![]()
Kolla i tråden för C24-handlare så kan du hitta betrodda säljare:Biljetter finns från 169 kr
Tyvärr jobbar jag för mkt hela sept så kanske nästa månad men jag vill ha en NUUUUU![]()
Bara köp! Jag har en själv...![]()
.... Efter en sea dweller har infunnit sig hos mig senaste dagarna. Känslan är ungefär " jag MÅSTE ha en sea dweller NUUUUU"
Sjukt va?
Lusläser tråden och klickar mig fram i djungeln men vågar inte ta steget att skicka 40K ...trots att ni skriver att det funkar fint. Och jag har hittat några fina objekt. Tyvärr är dessa italienare lite sega, skickar mail om att jag vill ha bilder och ställer frågor .....får till svar att klockan är i bra skickKolla i tråden för C24-handlare så kan du hitta betrodda säljare:
https://klocksnack.se/threads/chrono24-stora-tråden-för-referenser-av-handlare.9825/
SD är riktigt trevlig, min rankning: 1665 > 16600 > Dipsy
Finns svenska handlare oxå, så som uretvintage samt dr watch, om det skulle kännas tryggare. Lägg upp en WTB (köpes) annons här på köp&sälj så får du nog nappLusläser tråden och klickar mig fram i djungeln men vågar inte ta steget att skicka 40K ...trots att ni skriver att det funkar fint. Och jag har hittat några fina objekt. Tyvärr är dessa italienare lite sega, skickar mail om att jag vill ha bilder och ställer frågor .....får till svar att klockan är i bra skick![]()
En som verkligen tog sig tid och besvarade allt, skickade de bilder jag ville ha var :
www.orologitopclass.it (dock ingen här som vet något om dem...)
Tänker att: med min vanliga tur kommer det skita sig, och hur/vad kan jag göra då? Inget direkt skydd om säljaren knasar eller om obj kommer bort....
Och tanken att spara ihop 40k igen .....
Eller så en minisemester till Bregamo, hyra en bil några dagar, åka runt lite, äta gott, dricka gott vin och köpa fin klocka, åka tillbaka till Bergsmo och lyckligt flyga hemFinns svenska handlare oxå, så som uretvintage samt dr watch, om det skulle kännas tryggare. Lägg upp en WTB (köpes) annons här på köp&sälj så får du nog napp
Känns som ett vinnande konceptEller så en minisemester till Bregamo, hyra en bil några dagar, åka runt lite, äta gott, dricka gott vin och köpa fin klocka, åka tillbaka till Bergsmo och lyckligt flyga hem![]()