• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En stor låda med Bonetto anlände till Båstad...

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla !

Massor med Bonetto Cinturini kom till kontoret i em.

Flera modeller och massor färger specialgjorda för Royalstraps.

Ska försöka hinna plåta imon och lägga upp här och på Instagram o Facebook.

Betalning via Swish till företagets mobil.

Vi hörs imon / Mathias
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Detta inlägg får ju klassas som ren reklam. Hoppas KS tar betalt för det. Gillar att du finns och erbjuder Bonetto, om de nu är billigare än Urtid dvs. Tänk dock på att varje tråd du skapar skall tillföra forumet något och inte endast berika ditt företag. Jag bjuder på ett misstag nedan, färgmatchningen var inte helt ok....

yBQh9F1.jpg
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Detta inlägg får ju klassas som ren reklam. Hoppas KS tar betalt för det. Gillar att du finns och erbjuder Bonetto, om de nu är billigare än Urtid dvs. Tänk dock på att varje tråd du skapar skall tillföra forumet något och inte endast berika ditt företag. Jag bjuder på ett misstag nedan, färgmatchningen var inte helt ok....

yBQh9F1.jpg



Svårt att inte göra reklam när man jobbar som ett kommersiellt företag och sponsor av KS.
ska försöka tänka på detta...bättre priser än Urtid och sponsring av forumet på många sätt utlovas.

Mvh

Mathias
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Svårt att inte göra reklam när man jobbar som ett kommersiellt företag och sponsor av KS.
ska försöka tänka på detta...bättre priser än Urtid och sponsring av forumet på många sätt utlovas.

Mvh

Mathias

Precis, men se hur de andra företagen agerar på forumet. Du kan söka på vad användarna Singular, ROB-1832 samt Gripenbro.se skriver på forumet. I slutändan är det dock ett beslut som endast forumledningen bestämmer om vad som är ok eller ej, jag är endast en nörd i mängden som tycker lite då och då.
 
  • Like
Reactions: K-S

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Precis, men se hur de andra företagen agerar på forumet. Du kan söka på vad användarna Singular, ROB-1832 samt Gripenbro.se skriver på forumet. I slutändan är det dock ett beslut som endast forumledningen bestämmer om vad som är ok eller ej, jag är endast en nörd i mängden som tycker lite då och då.

Såg inte detta som en annons utan info till alla som frågat och väntat...Sorry
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Såg inte detta som en annons utan info till alla som frågat och väntat...Sorry

Ingen fara, det var endast en uppmaning att tänka efter lite hur det kan tolkas av forumfolket innan du startar en ny tråd. Folk är misstänksamma när man driver ett företag, personligen har jag ingen stark uppfattning. Jag ser fram emot en aktör som erbjuder band i naturgummi lokalt, det finns en efterfrågan.
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Varför gör du inte bara EN officiell tråd om Royalstraps där du postar alla nyheter/updates eller vad det kan vara. Har för mig att Rob E har en liknande tråd.
Bra idé ska jag såklart göra :) lätt att följa för dom som är intresserade, och väldigt lätt att låta bli att läsa för dom som inte är det...Tack !!
 

DrDre

Patek
Detta inlägg får ju klassas som ren reklam. Hoppas KS tar betalt för det. Gillar att du finns och erbjuder Bonetto, om de nu är billigare än Urtid dvs. Tänk dock på att varje tråd du skapar skall tillföra forumet något och inte endast berika ditt företag. Jag bjuder på ett misstag nedan, färgmatchningen var inte helt ok....

yBQh9F1.jpg

Det är ju alltid svårt med färger på datorn, men jag tycker både klockan, bandet och kombinationen är superfina.
 
Topp