• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En till K&S undran...

Lunkan

Cartier
Bra tråd, sen kan jag också tycka att det är irriterande med annonser där det står *prisbump* och när man kollar så är det samma prisjustering som 10 andra bumpningar säljaren gjort på annonsen. 10kr till barncancerfonden per bump var ett bra förslag!
 

Apansson

Torpare
Bra tråd, sen kan jag också tycka att det är irriterande med annonser där det står *prisbump* och när man kollar så är det samma prisjustering som 10 andra bumpningar säljaren gjort på annonsen. 10kr till barncancerfonden per bump var ett bra förslag!
Prisbump är ett fult ord att använda vid mer än en bump om man inte sänker priset varje gång.
Jag tycker dock inte bumpandet är ett problem, det är ju bara att sortera annonser efter startdatum (och ignorera spam-säljarna) så får du riktigt god överblick över K&S. Behövs inte onödigt mycket regler.
 

Mauritz

Rolex
Jag har bumpat mina annonser några gånger och en guldpeng per gång till BCF vore helt ok så tycker nog det flesta. Mycket bra förslag..
 
Topp