• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En till klockpodd att rekommendera, Urbildningsradion.

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Lyssnat genom första avsnittet och gillar att våran egen @Denke är tillbaka med en ny podd. Premiäravsnittet med @Gummo som gäst och härligt mycket vintagenörderi.
Lite förvånad över att det inte redan finns en tråd om podden men den rekommenderas och roligt att det börjar komma fler och fler klockpoddar som håller hög kvalité. Om någon missat så finns även Two Watch Guys och Denkes gamla klocksnackpodd, båda rekommenderas även de.
 

hooods

Panerai
2-Faktor
För en som bilpendlar två timmar om dagen är kvalitativa klockpoddar vitalt. Gött att det tillkommer fler svenska.
 

Beklockad

Breitling
Om man lyssnar på innehållet borde poddarna byta namn. Denna känns mer som två klocksnubbar som snackar och Two Watch guys är lite mer åt bildningshållet. :)

Underbara poddar båda två! <3
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om man lyssnar på innehållet borde poddarna byta namn. Denna känns mer som två klocksnubbar som snackar och Two Watch guys är lite mer åt bildningshållet. :)

Underbara poddar båda två! <3

Stay tuned varje torsdag så kommer du märka att Urbildningsradion har helt rätt namn. Vi har en hel säsong inspelad med ett släpp i veckan. Bland de kommande avsnitten så ligger det bland annat en rejäl Seiko-fest med @Molle i fyra delar, profilintervjuer och en del annat godis! :)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tummen upp! Den var ju riktigt trevlig. Ni är ena myzgubbar @Denke @Gummo .

Mycket bra, lyssnade igår på jobbet!


Om man lyssnar på innehållet borde poddarna byta namn. Denna känns mer som två klocksnubbar som snackar och Two Watch guys är lite mer åt bildningshållet. :)

Underbara poddar båda två! <3

Grymt första avsnitt! Riktigt bra tugg :)

Mycket bra avsnitt, två tummar upp! Given prenumeration.

Har alltid känt att @Gummo är en skön snubbe, nu har jag mer belägg för det.
Bra, avslappnat snack :)

@Gummo är min nya spirituella ledare i klockträsket.

@Denke & @Gummo 4 presidents. Tummen upp gubbar, kvalitet!

Stort tack! Aldrig har väl någon fått så mycket beröm för att ha sagt så lite :D

@yonsson eftersom jag i princip bara är intresserad av om en klocka ser ball ut eller inte så lär det dröja innan jag lyssnar på en klock-pod. Men pinga mig när ni gör avsnittet "Jävligt coola och skönt slitna klockor som Gummo nog gillar."

@Molle jag har nu spikat kunskapsribban i golvet (som vi kom överens om) och du kan swisha mig!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stort tack! Aldrig har väl någon fått så mycket beröm för att ha sagt så lite :D

@yonsson eftersom jag i princip bara är intresserad av om en klocka ser ball ut eller inte så lär det dröja innan jag lyssnar på en klock-pod. Men pinga mig när ni gör avsnittet "Jävligt coola och skönt slitna klockor som Gummo nog gillar."

@Molle jag har nu spikat kunskapsribban i golvet (som vi kom överens om) och du kan swisha mig!

Känns ändå skönt att du har fått upprättelse nu. Till skillnad från sist då du blev bortklippt. :D
 

Barricello

Audemars
Låg och lyssnade på första avs här om kvällen.. somnade efter 20-25 min,, men INTE pga att de va segt.. Utan Bara för att jag va trött och verkligen kunde kopplade av till 100 med er fantastiska kemi och avslappnade surr/chabb och finiss.
Riktigt Bra gonattgubbar! :) ..roligt trevligt mysigt och lärorikt. Keep Up The Good Work @Gummo & @Denke
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Känns ändå skönt att du har fått upprättelse nu. Till skillnad från sist då du blev bortklippt. :D
Ja! Dessutom är jag ju värd ett eget avsnitt. Nu slapp jag ju ha @NiklasArvid som ständigt sa emot och dessutom kan nåt om klockor.
Låg och lyssnade på första avs här om kvällen.. somnade efter 20-25 min,, men INTE pga att de va segt.. Utan Bara för att jag va trött och verkligen kunde kopplade av till 100 med er fantastiska kemi och avslappnade surr/chabb och finiss.
Riktigt Bra gonattgubbar! :) ..roligt trevligt mysigt och lärorikt. Keep Up The Good Work @Gummo & @Denke
Här har du ännu starkare sömnmedicin:
https://poddtoppen.se/podcast/1372509202/somna-med-henrik
 
Topp