• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

m_s

Patek
2-Faktor
CWC Tactical Field Watch. Baserad på GS-versionen. Safirglas, 200m, skruvad krona kl 9, matt PVD. Första CWC-klockan med orange sekundvisare. Perfekt storlek med 38mm exkl krona. Limiterad till 20ex. Skicka PM om du är intresserad. Några är redan reserverade. Först till kvarn på dom andra. Kommer med nya CWC-boxen samt limiterade Pumped Up Tactical Flipper-patches.

7C3D59E8-C01C-4C01-8E36-5E539FA06184.jpeg
Love it kompis! I am so excited! :)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
CWC Tactical Field Watch. Baserad på GS-versionen. Safirglas, 200m, skruvad krona kl 9, matt PVD. Första CWC-klockan med orange sekundvisare. Perfekt storlek med 38mm exkl krona. Limiterad till 20ex. Skicka PM om du är intresserad. Några är redan reserverade. Först till kvarn på dom andra. Kommer med nya CWC-boxen, svart nato med matta PVD-detaljer samt limiterade Pumped Up Tactical Flipper-patches.

7C3D59E8-C01C-4C01-8E36-5E539FA06184.jpeg

Kommer bli grymt! Hur ser nya boxen ut?
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
@vonbahr @finnirgens @Davvan @micke_s @Scaramanga @Magnus (Sthlm) @Andreas K @Seikosthlm @Larsmustasch @Hans B 1955 och alla andra hjältar i CWC-tråden. Nu får ni hjälpa mig att sprida ordet om Field Watchen till nära och kära! Av 20st klockor så är hälften bokade men jag måste ha alla bokade och betalda innan jag tar hem dem. Priset är 3000kr vilket är billigare än en ny icke-limiterad version. T.o.m. vår älskade forumägare @Leben har signat upp sig! :heart:
Vill ha. Hur gör jag.
 

finnirgens

Panerai
@vonbahr @finnirgens @Davvan @micke_s @Scaramanga @Magnus (Sthlm) @Andreas K @Seikosthlm @Larsmustasch @Hans B 1955 och alla andra hjältar i CWC-tråden. Nu får ni hjälpa mig att sprida ordet om Field Watchen till nära och kära! Av 20st klockor så är hälften bokade men jag måste ha alla bokade och betalda innan jag tar hem dem. Priset är 3000kr vilket är billigare än en ny icke-limiterad version. T.o.m. vår älskade forumägare @Leben har signat upp sig! :heart:
Tyvärr är inte den storleken min grej. Jag tycker dock att den är riktigt tuff och den visar en sak, tiden på ett mycket lättavläsligt sätt. Bra jobbat! I let my friends know.
 

Otori

Cartier
CWC Tactical Field Watch. Baserad på GS-versionen. Safirglas, 200m, skruvad krona kl 9, matt PVD. Första CWC-klockan med orange sekundvisare. Perfekt storlek med 37mm exkl krona. Limiterad till 20ex. Skicka PM om du är intresserad. Några är redan reserverade. Först till kvarn på dom andra. Kommer med nya CWC-boxen med grön sleeve, svart nato med matta PVD-detaljer samt limiterade Pumped Up Tactical Flipper-patches.

7C3D59E8-C01C-4C01-8E36-5E539FA06184.jpeg


Naaaej att jag missade denna :banghead:

Har någon ångrat sig? Så fall ställer jag upp;):)

Grym klocka, grattis till er som beställde :)
 
Topp