• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd som bara flippade ur totalt :)

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla !

När jag var ny på forumet och inte visste hur man skulle skriva eller vilka regler som gällde.

Då blev det så här galet :) Hoppas jag har förbättrat mig nu..Vilket fall bjuder jag på detta fiasko !!

som blev riktigt kul till slut :) Ni som inte läst ?? gör gärna det och lär av en mästare i misstag ;)

Läste den igen häromdagen, och det gjorde verkligen min dag :)

https://klocksnack.se/threads/monaco-2111-2008-hemma-igen.21717/
 

Owaysis

Cartier
Alltså ta det inte på fel sätt men en hel del av dina Royalstrapstrådar har ju inte hållit särskilt mkt högre nivå om man säger så ;)

Rolig tråd var det iaf!
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Inte för att vara neggo, men är det här en tråd för att vi ska läsa den gamla tråden? Eller för att få alla uppgifter till firman (som borde stå om man klickar på profilen)?

Aja det blir nog bra :)
 

hedbrg

Panerai
Den här trådstarten va faktiskt inte mkt bättre....

Men du får en hest ändå!
coonhound-raccoon-one.jpg
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Inte för att vara neggo, men är det här en tråd för att vi ska läsa den gamla tråden? Eller för att få alla uppgifter till firman (som borde stå om man klickar på profilen)?

Aja det blir nog bra :)


Alla som handlar tycker det är toppen att ha alla uppgifter där har jag märkt.
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Inte för att vara neggo, men är det här en tråd för att vi ska läsa den gamla tråden? Eller för att få alla uppgifter till firman (som borde stå om man klickar på profilen)?

Aja det blir nog bra :)


Den kortas ner idag så fort det går att radera funkar inte, förstår problemet med all scrollning läggs under profilen man lär sig hela tiden :)
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Inte för att vara neggo, men är det här en tråd för att vi ska läsa den gamla tråden? Eller för att få alla uppgifter till firman (som borde stå om man klickar på profilen)?

Aja det blir nog bra :)


Ny Signatur och alla uppgifter i profilen, så ska det vara såklart tack för tipset :)
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tycker jag bara ser negativa kommentarer om Royalstrap och ofta aningen oförtjänat, att han gör reklam på sidan är väl för att han är sponsor för KS, eller har jag fattat det fel Royalstraps


Så är det Royalstraps är Sponsor och Banner kommer nästa vecka, dom allra flesta tycker dock att det jag gör är bra och säljer massor till nöjda kunder här på KS. Ett forum jag själv brinner för, tyvärr lyckas man tydligen reta några vilket jag inte riktigt
kan förstå då detta tillför mycket bra för forumet i helhet...Tack för ditt inlägg :) / Mathias
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Grejen är väl snarare att du är sponsor, du får en banner, du kan köra tävlingar och annat skoj men du fortsätter bara med någon skittradig menlös kommunikation bara för att folk ska se dig. Pusha dina sales på K&S, låt bannern ligga där du köpt placering och skapa interaktion genom tävlingar eller annat som folk kan tycka bidrar till något. Att bara köra "HEJ TITTA PÅ MIG!"-trådar eller annat värdelöst skapar badwill och irritation. Posta och tillför på forumet utan att varje post per automatik ska sälja ett band så tror jag att du får mer positiv framtoning och i förlängningen säljer fler saker. Titta på Singular som är ett lysande exempel på hur saker kan skötas. ROB-1832 hanterar det också exemplariskt även om deras aktivitet är relativt låg. De postar iaf inte ogenomtänkta poster i tid och otid för att bara bli sedd.

I all välmening. Lycka till!
 

NickG

Cartier
Så är det Royalstraps är Sponsor och Banner kommer nästa vecka, dom allra flesta tycker dock att det jag gör är bra och säljer massor till nöjda kunder här på KS. Ett forum jag själv brinner för, tyvärr lyckas man tydligen reta några vilket jag inte riktigt
kan förstå då detta tillför mycket bra för forumet i helhet...Tack för ditt inlägg :) / Mathias

Det är väl så, skall man vara älskad måste man även vara hatad ;) Du har inte någon Webbshop på gång eller?
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Det är väl så, skall man vara älskad måste man även vara hatad ;) Du har inte någon Webbshop på gång eller?


Webbshop öppnas först 1 september då jag är utomlands från midsommar till början av augusti.
men allt går att beställa här på KS tom Midsommar, och alla nya produkter hamnar under Säljes här och på Instagram.
Finns även på Facebook om man vill följa där och Twitter som jag inte riktigt fattar ;)
 
D

Deleted member 1265

Guest
Vad är det jag inte förstår, har vi ett troll som sponsor?
Unknown.jpeg
Nya tider på KS!
 

emilarne

Cartier
Måste säga att jag inte riktigt förstår varför folk blir så upprörda, det är ju inte som om han postar flera trådar om dagen?!
 

bubben67

Omega
2-Faktor
Fattar inte varför så många retar sig på Royalstraps.
Läs inte trådarna om det inte passar.
Jag tycker att de tillför något bra här på forumet.
Och sponsorer kan vi väl inte få för mycket av?
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Måste säga att jag inte riktigt förstår varför folk blir så upprörda, det är ju inte som om han postar flera trådar om dagen?!
Tack för ditt inlägg :) Har haft 25 nöjda kunder från KS på två dagar så dom flesta tycker det jag gör är bra...och forumet behöver Sponsorer och då får man kanske leva med lite reklam, och jag tycker verkligen inte jag öser ut reklamtrådar. Allt som har med produkter att göra finns i nya officiella tråden...att jag hänvisade till den gamla tråden var bara för jag tyckte den va så sjukt rolig :) Ha en Bra Dag / Mathias :cool:
 
Topp