• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Enbart två 22mm nato med nytt pris. Övrigt sålt.

1965ek

Patek
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Båda ska vara nöjda
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer av nio armband som bara ligger i en låda. Har satt priset till ungefär hälften av vad jag gav där jag vet. Skickas på min kostnad via postnord i ett vadderat kuvert. Staib och Molequin spårbart annars inte om du inte vill betala för det.



Sålt!
20mm Staib Milanaise. Använt några veckor men i mycket bra skick. På spännet ser jag enbart märken under säkerhetslåset/flip-lock. Det syns alltså inte när det är stängt. Annars ser jag inga avvikelser att tala om. https://www.bracelets-for-watches.com/en/watch-strap-milanaise-mesh-staib-2784-20703apm-matt_2657 1200kr

IMG_6434.jpeg
IMG_6447.jpeg


Sålt!
20mm Molequin. Sparsamt använt under några dagar. Inte helt säker men tror modellen heter Nubuck, Terre. 115/75mm 600kr
IMG_6433.jpeg


22mm grått Nato, Zuludiver. Sannolikt oanvänt eller knappt använt. Inte av mig iaf och minns ej hur jag fick det. 150kr
22mm Svart Nato med orange rand, Noname. Sannolikt oanvänt eller knappt använt. Inte av mig iaf och minns ej hur jag fick det. 100kr
Säljes nu tillsammans för 150kr skickat.
IMG_6439.jpeg



Alla band nedanför är sålda!

Sålt! 20mm Uncle Seiko gummi Chocolate bar. Använt ett fåtal ggr. 250kr
IMG_6441.jpeg


3.
Sålt! 20mm Crafter Blue CB13. Monterat en gång på en Seiko SLA057, men ska enligt uppgift passa MM200 och Mini Turtle. Kolla innan köp. 200kr
IMG_6444.jpeg


Sålt! 20mm Hirsch läder. Kraftigt och ganska tjock med vit kontrastsöm. Sannolikt oanvänt. 150kr
IMG_6437.jpeg


Sålt! 19mm, läder. Oanvänt. No name. 100kr
IMG_6438.jpeg


Sålt! 22mm Crafter Blue CB01. Svart. Använt vid ett tillfälle. 250kr
IMG_6446.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp