• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Endast idag torsdag: Seiko SBBN019 "White Dolphin" Tuna 1000m (LE 123/300) 10900kr

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
SÅLD! Tack till köparen och till KS admins för utmärkt forum.

Då jag har ett par andra klockor i sikte så ger jag dig här möjligheten till ett riktigt klipp!

10900 kr för klockan skickat som rek inom landet (bytesvärde 13k). Gäller endast till och med torsdag den 9 juli kl 23.59 sedan går priset upp till 13000kr Först till kvarn!

SBBN019 "White Dolphin" (Oreo, Stormtrooper, Beluga) Tuna 1000m!

Kollar om ngn vill ta över stafettpinnen / den coolaste tonfisken då jag helt otippat blivit sugen på att testa ngt nytt.
Klockan är i jättebra skick och komplett med ngt litet märke på baksidan efter bandbyte (se bilder). Orginalbandet är också i kanonskick och verkar mest ha legat i lådan. Dokumenterat provtryckt och servad i slutet av 2014.
Keramik shroud och med boett i titan. Sätter ett riktigt bra pris från början så slipper vi bumpa och hoppas att det går undan.
Bytesvärde / Pris 13000kr Behöver den skickas så ingår det förstås i priset, skickas då som REK.
Öppen för byten men mest intresserad av Seiko, prova gärna annat också.
Exempel på vad jag söker: 6217, 6105-8110, 6309-7049, SBGX, SARB, SARX, SKX eller Tunas.

*På bilderna där bandet är helsvart är det SBDB009 band. Ej till salu , sista bilden är inte min utan lånad från nätet. Har även tagit en bild ur en bok.


tuna1.jpg
019.jpg
originalband.jpg
tuna2.jpg
tuna3.jpg
tuna4.jpg
tuna5.jpg

beluga.jpg
Tuna86086.JPG





Returrätt: Inom 24 timmar på köparens bekostnad om ngt i annonsen inte stämmer.
Tack till KS admins för utmärkt forum och annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp