• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Enrico

Enrico

Basic
Hej!

Till alla som jag gjort affärer med får ni gärna skriva vad ni tycker om hur affären sköttes här tack.

Med vänlig hälsning, Enrico

Senast ändrad:
Super trevlig snubbe.
Fick köpa en klocka utan något krångel och båda fick ett pris de var nöjda med.

100% rep

Mycket trevlig och smidig affär gjord med Henrik. Jag skulle gärna göra flera, en GG helt enkelt.

Henrik frågade mig om jag kunde hjälpa hans vän att få tag på en viss klocka, vilket gick bra. Hittade den och satte ihop affären åt dem. Var väldigt smärtfritt och smidigt.

Gjorde en snabb o smidig affär med Henrik trots att Henrik befann sig utomlands under mestadelen av våran konversation.
100% goodguy!
Gör gärna affär med honom igen!

Köpt en IWC Ingenieur genom Henrikn94 som han sålde åt en kompis. Vi har haft bra kontakt under hela affären. Seriös och trevlig!

150% good guy.

Henrik var en mellanhand i min första affär och gjorde det helt klockrent! Han var extremt hjälpsam och lyckades lösa en meetup till mig och säljaren trots helt olika städer. Uppskattade hjälpen enormt.

Sålde en klocka till Henrikn94. Smidigt och trevligt rakt igenom. Rekommendera honom till 100%

Har köpt ett större klockställ av Henrik. Allt på topp. Trevlig kommunikation och välpackad försändelse. 100% GG

Köpt klockställ av Henke. Trevlig kommunikation, blixtsnabb leverans och perfekt skick. Inga konstigheter, 100% GG helt enkelt.

Tillbaka
Topp