• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Entusiastforum eller kommersiellt?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

UncleBear

Panerai
Så du menar att det skulle krävas någon ingående personundersökning om nu någon råkat posta en frågeställning som upplevs obekväm av andra?
Hello, it's me
I was wondering if after all these years you'd like to meet
To go over everything
They say that time's supposed to heal ya
But I ain't done much healing

Hello, can you hear me?
I'm in California dreaming about who we used to be
When we were younger and free
I've forgotten how it felt before the world fell at our feet

There's such a difference between us
And a million miles

Hello from the other side
I must have called a thousand times
To tell you I'm sorry for everything that I've done
But when I call you never seem to be home
Hello from the outside
At least I can say that I've tried
To tell you I'm sorry for breaking your heart
But it don't matter. It clearly doesn't tear you apart anymore

Hello, how are you?
It's so typical of me to talk about myself. I'm sorry
I hope that you're well
Did you ever make it out of that town where nothing ever happened?

And it's no secret that the both of us
Are running out of time

So hello from the other side (other side)
I must have called a thousand times (thousand times)
To tell you I'm sorry for everything that I've done
But when I call you never seem to be home
Hello from the outside (outside)
At least I can say that I've tried (I've tried)
To tell you I'm sorry for breaking your heart
But it don't matter. It clearly doesn't tear you apart anymore

[4x:]
(Highs, highs, highs, highs,
Lows, lows, lows, lows)
Anymore

Hello from the other side (other side)
I must have called a thousand times (thousand times)
To tell you I'm sorry for everything that I've done
But when I call you never seem to be home
Hello from the outside (outside)
At least I can say that I've tried (I've tried)
To tell you I'm sorry for breaking your heart
But it don't matter. It clearly doesn't tear you apart anymore
 

Jens

Greedo
Äh kon igen nu @china och svara på min fråga som du undvikit senaste tre el fyra gångerna. Börjar fan bli seriöst intresserad och börjar tro att du surfar och postar helt anonymt och utan transparens.
Är det så?


J
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Ok, om någon hade fräckheten att t.ex. påstå att du är en pedofil på forumet, tycker du att bevisbördan ligger på dig själv?

Skulle mkt enkelt dementera det.
Vi sitter ju inte framför en jury, så känner att vi inte behöver bevisa nått. Strävar bara efter att ha lite trevligt.
Blir ju enklare om vi drar åt samma håll.
Att gång efter annan baktala och sprida dålig stämning tillför inget alls tycker jag.
 

china

Torpare
Skulle mkt enkelt dementera det.
Vi sitter ju inte framför en jury, så känner att vi inte behöver bevisa nått. Strävar bara efter att ha lite trevligt.
Blir ju enklare om vi drar åt samma håll.
Att gång efter annan baktala och sprida dålig stämning tillför inget alls tycker jag.

Så vad är då din poäng?

Ganska genomskinligt att den här skitstormen bryter ut efter att jag skickat ett PM till en ej namngiven Hyllanit, men jag förstår att det svider att hemliga klubben läckt som ett såll även efter min exit. Sorgligt nog verkar du och andra tro att ni gör forumet en tjänst, kanske är det tvärt om. Om ni nu sitter med byxorna fulla och oroar er över att jag ska läcka pinsamheter från hyllan, så är ni dåligt informerade. Faktum är att jag en gång i tiden gett ett löfte till en person i forumledningen som hittills hållits, men det kanske börjar bli dags för en omvärdering om patronaget tillåter den här ryktesspridningen.
 

UncleBear

Panerai
image.jpeg

För att förtydliga denna viktiga fråga kan kanske den ekonomiska föreningen bekosta tolkning...
;););)
 

china

Torpare
Skulle mkt enkelt dementera det.
Vi sitter ju inte framför en jury, så känner att vi inte behöver bevisa nått. Strävar bara efter att ha lite trevligt.
Blir ju enklare om vi drar åt samma håll.
Att gång efter annan baktala och sprida dålig stämning tillför inget alls tycker jag.

Fast på ett sätt så är det här ganska fascinerande, du menar alltså att både forumledning och eliten på hyllan varit så korkade att man skulle ha förts bakom ljuset i flera år, och dessutom låtit en (jag antar) inkompetent person utforma både köp/sälj villkor på forumet åt patronaget och gett råd om driften som genomförts. Om så vore fallet är väl både Hyllaniterna och Paronaget en samling lallande idioter och forumet ett enda stort skämt?:D

Ta mig fan, det blev lite underhållning i tråden trots allt.;)

Sorry, det blev lite bitskt. Visst finns det en del goa gubbar på hyllan.:)
 
Senast ändrad:

Mauritz

Rolex
Så vad är då din poäng?

Ganska genomskinligt att den här skitstormen bryter ut efter att jag skickat ett PM till en ej namngiven Hyllanit, men jag förstår att det svider att hemliga klubben läckt som ett såll även efter min exit. Sorgligt nog verkar du och andra tro att ni gör forumet en tjänst, kanske är det tvärt om. Om ni nu sitter med byxorna fulla och oroar er över att jag ska läcka pinsamheter från hyllan, så är ni dåligt informerade. Faktum är att jag en gång i tiden gett ett löfte till en person i forumledningen som hittills hållits, men det kanske börjar bli dags för en omvärdering om patronaget tillåter den här ryktesspridningen.
Allvarligt talat, du undviker alla frågor likt en hal ål. Svara bara på en enkel fråga. Är du på riktigt dum i huvudet? Lägg ner nu, ibland är det bra att hålla käft..
 

UncleBear

Panerai
Ta mig fan, det blev lite underhållning i tråden trots allt.

Underhållning :banghead:
Gick innehållet på kulturkontot?

Still confused....
 

Mauritz

Rolex
Såna där kommentarer gynnar väl inte forumet på nåt sätt ändå? Ska du argumentera för något behöver du inte gå till personangrepp, det är bara småaktigt.
Men att kalla folk för idioter och att forumet är ett skämt gör det? Kanske tog i men snubben verkar inte vara skarpaste kniven i lådan. Hotar att snacka om saker han vet om hyllan etc. efter som han själv säger avgett ett löfte att inte snacka vidare. Ledsen skulle kanske formulerat mig annorlunda. Om några här vart stötta så ber jag om ursäkt.
Hursomhelst så står jag för vad jag skrev och jag anser att hen är hal som en ål, ser inte det som personangrepp.
Ha en fortsatt bra helg...
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Men att kalla folk för idioter och att forumet är ett skämt gör det? Kanske tog i men snubben verkar inte vara skarpaste kniven i lådan. Hotar att snacka om saker han vet om hyllan etc. efter som han själv säger avgett ett löfte att inte snacka vidare. Ledsen skulle kanske formulerat mig annorlunda. Om några här vart stötta så ber jag om ursäkt.
Hursomhelst så står jag för vad jag skrev och jag anser att hen är hal som en ål, ser inte det som personangrepp.
Ha en fortsatt bra helg...
Har inte sett att TS har kallat folk för idioter eller påstått att forumet är ett skämt men stämmer det är det så klart inte särskilt trevligt det heller.
För övrigt var det inte först och främst din ål-kommentar som jag syftade på med personangrepp men nog om det, stort av dig att be om ursäkt.
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
Senast ändrad:

Mauritz

Rolex
Läs Chinas två senaste inlägg kl. 22.56 o 23.33 där tolkat jag det som att hen anklagar folk att vara idioter ( lallande dessutom ) och att forumet är ett skämt. Därav min reaktion och min fråga till hen.
Ha det bra...
 

Mauritz

Rolex
Tycker ledningen gott kan stänga denna tråd då den inte har ett dugg med klockor att göra, men det kan väl tolkas som toppstyrning av ledningen och då startas det väl en tråd om det också. TS frågor rörande detta borde PM:as till vederbörande. En omröstning hos oss medlemmar om tråden borde stängas vore intressant av se, sen kan ledningen göra som dom vill.
Ha det bäst alla klock intresserade och sov gott..
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tycker ledningen gott kan stänga denna tråd då den inte har ett dugg med klockor att göra, men det kan väl tolkas som toppstyrning av ledningen och då startas det väl en tråd om det också. TS frågor rörande detta borde PM:as till vederbörande. En omröstning hos oss medlemmar om tråden borde stängas vore intressant av se, sen kan ledningen göra som dom vill.
Ha det bäst alla klock intresserade och sov gott..
Du har rätt. De initiala frågorna är besvarade.
Nu pratar vi klockor istället, jag låser tråden fler inlägg.
Vill man prata vidare så går det utmärkt i PM.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp