Riktigt snyggtHär lite bilder på deep diver med länk. Inte skruvade länkbitar men som sagt pris i DLC ca 3200kr med en bra snabbförlängning på ca 5-6mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggtHär lite bilder på deep diver med länk. Inte skruvade länkbitar men som sagt pris i DLC ca 3200kr med en bra snabbförlängning på ca 5-6mm
Ska också tillägga att man måste byta boett då hålbilden inte är samma på gummi och länk, men det gör dom gratis. Som du säger är gummibandet riktigt bekvämtPostar på i tro om att denna tråden blir större än rolex tråden
Måste säga att gummit är otroligt bekvämt så tror jag kör på med de tills vidare
![]()
Byta boett?Ska också tillägga att man måste byta boett då hålbilden inte är samma på gummi och länk, men det gör dom gratis. Som du säger är gummibandet riktigt bekvämt![]()
Nytt favoritmärke?Nytt in sitter oerhört bekvämt och hög finish rakt igenom![]()
![]()
![]()
Epoch gör väldigt fina klockor helt klartNytt favoritmärke?![]()
Var riktigt nära på en Automatic Calendar för ett tag sedan, föll på att frugan inte gillade den.Epoch gör väldigt fina klockor helt klart
Du skulle inte ha rådfrågat fruganVar riktigt nära på en Automatic Calendar för ett tag sedan, föll på att frugan inte gillade den.
Det är helt klart ett spännande märke!
Vi har tyvärr en deal att dinkorna ska vara wife approved för att hon ska vara ok med att jag lägger slantarna i klocklådanDu skulle inte ha rådfrågat frugan![]()
Men ett sånt kontrakt kan knappast ha en längre löptid än ett år? Sen måste det väl vara dags för omförhandling?Vi har tyvärr en deal att dinkorna ska vara wife approved för att hon ska vara ok med att jag lägger slantarna i klocklådan![]()
Det går självklart finfintMen ett sånt kontrakt kan knappast ha en längre löptid än ett år? Sen måste det väl vara dags för omförhandling?
Nästa fundering som slår mig är om jag då kan vända mig till dig för tips på trevliga handväskor?![]()