• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Era bästa "tripplar" - trippel -tråden

F0ppa

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Efter en massa flippande så känns denna ganska trevlig.
F165A4C7-83E4-4C9E-8288-D514192F0992.jpeg
 

koze

Panerai
2-Faktor
Icke-SKX, icke-Submariner och icke-Reverso. Efter en helvetisk massa flippande så känner jag mig faktiskt rätt komplett. Aqualand är den bästa och mest praktiska beatern jag har haft, Explorern är enligt mig roligare än Sub och snyggare än GMT, och Santos är en udda och väldigt charmig liten pjäs.

78A90C84-D0C4-4186-A9A2-CF1A7B2DD879.jpeg
 

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Icke-SKX, icke-Submariner och icke-Reverso. Efter en helvetisk massa flippande så känner jag mig faktiskt rätt komplett. Aqualand är den bästa och mest praktiska beatern jag har haft, Explorern är enligt mig roligare än Sub och snyggare än GMT, och Santos är en udda och väldigt charmig liten pjäs.

78A90C84-D0C4-4186-A9A2-CF1A7B2DD879.jpeg
Well executed trestegsraket. Expyn är ju ett bra mellanting mellan Santos och Aqualand, men kan också agera beater och dress.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Enkelt eftersom jag bara har tre.
Får se hur det här nyupptäckta klockintresset slutar och som det känns just nu finns två alternativ;
1. En katastrofal personlig ekonomi.
2. Glad ungar om si så där 20-25 år.
Möjligen en kombo?
AEFAE67C-16E1-4E96-80C4-F2198E8CE66E.jpeg

Wempen håller tiden(No shit Sherlock)
Tudorn ska jag ha som pensionär-ha koll på vilken dag det är.
Sinnen är bara oförstörbar.
 

Barsis10

Omega
Enkelt eftersom jag bara har tre.
Får se hur det här nyupptäckta klockintresset slutar och som det känns just nu finns två alternativ;
1. En katastrofal personlig ekonomi.
2. Glad ungar om si så där 20-25 år.
Möjligen en kombo?
AEFAE67C-16E1-4E96-80C4-F2198E8CE66E.jpeg

Wempen håller tiden(No shit Sherlock)
Tudorn ska jag ha som pensionär-ha koll på vilken dag det är.
Sinnen är bara oförstörbar.

Vad är det för ref på Tudorn? Blev lite kär nu..... :rolleyes:
 
Topp