• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Era bästa "tripplar" - trippel -tråden

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Vad är det för fodral/etui du har klockorna i?
Såg riktigt schysst ut :)
Det er en Galata watch roll fra Bosphorus Leather. Riktig bra kvalitet og billig jämfört med andre märken.

 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Dessa är favoriter just nu

E69F488C-57C0-4ED3-B537-4F0A79DF9162.jpeg

2xSuperman + 1 Halios
 

SalvadorDali

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
20201110_220912.jpg




En perfekt trippel för att;
1) Bada och vara lite skön - BB58
2) Låtsas förstå sig på saker under ett viktigt möte - SBGA285G
3) Ta med sig tältet och övernatta i vildmarken - ORIS 65

....KUNDE det varit, men verkligheten som småbarnsförälder ter sig på ett annat vis.

Ah, magsjuka! Jag sätter på mig min BB58 så att jag kan spola av mig, lilleman och alla kläder i duschen sen medans jag kammar ut middagsresterna från mitt hår.

Ah, sandlådan! Jag tar på mig min Oris 65 så jag slipper förbanna mig själv om jag får en repa på boetten.

Ah, egentid! Jag skyndar mig på med min GS och njuter en stund.
 

Rymdhamstern

Panerai
20201110_220912.jpg




En perfekt trippel för att;
1) Bada och vara lite skön - BB58
2) Låtsas förstå sig på saker under ett viktigt möte - SBGA285G
3) Ta med sig tältet och övernatta i vildmarken - ORIS 65

....KUNDE det varit, men verkligheten som småbarnsförälder ter sig på ett annat vis.

Ah, magsjuka! Jag sätter på mig min BB58 så att jag kan spola av mig, lilleman och alla kläder i duschen sen medans jag kammar ut middagsresterna från mitt hår.

Ah, sandlådan! Jag tar på mig min Oris 65 så jag slipper förbanna mig själv om jag får en repa på boetten.

Ah, egentid! Jag skyndar mig på med min GS och njuter en stund.
På inlägg som detta man hade önskat att kunna lämna två olika likes. Ett för riktigt trevlig/snygg trio och ett för riktigt roligt skrivet.
 

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
20201110_220912.jpg




En perfekt trippel för att;
1) Bada och vara lite skön - BB58
2) Låtsas förstå sig på saker under ett viktigt möte - SBGA285G
3) Ta med sig tältet och övernatta i vildmarken - ORIS 65

....KUNDE det varit, men verkligheten som småbarnsförälder ter sig på ett annat vis.

Ah, magsjuka! Jag sätter på mig min BB58 så att jag kan spola av mig, lilleman och alla kläder i duschen sen medans jag kammar ut middagsresterna från mitt hår.

Ah, sandlådan! Jag tar på mig min Oris 65 så jag slipper förbanna mig själv om jag får en repa på boetten.

Ah, egentid! Jag skyndar mig på med min GS och njuter en stund.
Haha, underbar beskrivning!
 

Rymdhamstern

Panerai
Omega trippel nr 2. Alltid trevligt när det blir som man planerar. Om det blir exit eller inte är frågan 😀
B660F40E-66F3-4AB4-9998-E76CD04343EE.jpeg

Om det är de tre bästa klockor jag har eller inte kan säkert diskuteras. Men som Omega- trippel tycker iaf jag att dessa tre är riktigt trevliga. Föredrar faktiskt dessa framför de limiterade 57-versionerna.
E85BB7D9-E9C2-4CE9-8838-881FA7CFA4B5.jpeg

Tackar! Siktar nu på nästa Omega-trippel med Globemaster, AT och SMP. Sedan blir det exit :)
 
Topp