• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Erfarenhet av compraventarelojes?

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Funkade alltså inte?

Jag frågade lite löst angående prisnivån och om den var diskuterbar, gav inget bud eller något (klocka i 3.500 euros-klassen), samtidigt som jag frågade om äkthetsbevis mm.

Fick en lång och redigt sur utläggning om att minsann alla klockor var äkta och kontrollerade av polisen, att dom minsann betalade sin skatt mm. mm. så det hela var tydligen känsligt. Konversationen avslutades med 'Sorry, but for this watch we have no discount'.

...jag skulle dock inte tveka att handla därifrån, jag har inte gjort det, men fick ett bra intryck av deras svar.

Men ja, det är bedrövlig information om klockorna på sidan tyvärr!

//Johan
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Skrivit om det i någon annan tråd... har handlat 2 ggr. Funkat problemfritt. Dock har jag gett Javier smeknamnet mr Siesta med tanke på att han laggar rejält i mailkorrespondensen.

Har det varit bra grejer han levererat? Nån uppfattning om det är servade prylar han säljer eller "bara fungerande".
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Har det varit bra grejer han levererat? Nån uppfattning om det är servade prylar han säljer eller "bara fungerande".


Ena var en 16610 oanvänd så svårt att kommentera. Köpte en Breitling från typ 2004 tyckte dne fungerade schysst. mr Siesta menade att alla klockor var kollade av urmakare innan, hur man nu ska tolka det
 
Väcker denna tråd till liv då jag har funnit en klocka som jag finner intressant hos Compraventarelojes.
Är det någon på forumet som gjort affär med sagda handlare under senare tid? Erfarenheter?
 
Topp