• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Erfarenheter av Sinn U200?

hemingway1999

Friends of KS
2-Faktor
Är det någon som äger eller har känt på Sinn U200? Jag har alltid gillat deras U-serie men den är alldeles för stor för mina handleder. Nu upptäckte jag att U200 bara är 37mm vilket i och för sig nästan kan vara för litet. 40mm vore perfekt men det tycks inte som om de kommer att göra någon mellanvariant. Någon som har erfarenhet av klockan och kan dela med sig lite?

/Henrik
 

Limpas

Cartier
Intressant modell! Aldrig sett den förut, är den ny? Är riktigt sugen på U1 men precis som du orolig för storleken. Denna kan ju vara ett alternativ. Synd att den inte har blockvisarna som U1 bara.
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Har inte sett den live. Jag har däremot ägt en U1 som jag tyckte satt bra på handleden. Jag tror U200 kommer upplevas som väldigt hög pga enbart 37mm i diameter och i princip samma höjd som U1.
 

CLT

Rolex
U2000 är konstig. Liten men känns lika hög som en U1. Tror få gillar kombinationen utav litet men högt...
 

hemingway1999

Friends of KS
2-Faktor
Ja, när jag kollat lite på nätet tycks just höjden vara ett problem. Synd att Erikssons inte har den inne så att man kan känna lite på den. Kostar ca 19k med länk och jag skulle nog helst ha känt på den innan jag beställer i så fall.

/Henrik
 
Topp