• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

erfarenheter av uretvintage.se?

cab

Audemars
2-Faktor
Lite sugen på att sälja eller lämna iväg en klocka för försäljningsuppdrag. Tycker de betalade rätt bra.

Någon som sålt till dem?
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Japp jag har sålt till dom, gick mycket smidigt, trevliga och snabba på att svara. Skickade klockan och någon dag efter att dom hade den satt pengarna på mitt konto, skulle själv använda dom igen vid behov. I mitt fall så tyckte dom klockan stämde med beskrivningen och jag fick det belopp dom sagt på förhand, inga problem.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Porsan skrev:
Japp jag har sålt till dom, gick mycket smidigt, trevliga och snabba på att svara. Skickade klockan och någon dag efter att dom hade den satt pengarna på mitt konto, skulle själv använda dom igen vid behov. I mitt fall så tyckte dom klockan stämde med beskrivningen och jag fick det belopp dom sagt på förhand, inga problem.

Tack, låter bra.
 

Spitfire

Breitling
Hej,

Jag har köpt en klocka därifrån och den affären gick utmärkt med leverans till hem till dörren. Så den delen av handel med dem fungerar.

/Henrik
 
Topp