• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Erfarenheter från Watches of Switzerland

JensBenO

Basic
Letade efter en tråd som avhandlade det här ämnet men kunde inte hitta någon så slänger upp frågan. Är det någon som har handlat av Watches of Switzerland på någon av deras London branches och vill dela med sig av sin upplevelse? Funderar på att köpa en Oyster Perpetual därifrån i samband med Londonbesök. Tack på förhand!

Det är ju en av Londons största ADs, bör inte vara några konstigheter.

Jag kanske ska tillägga att många ADs i UK behåller Rolex-certen i ett år eller två vid försäljning.

S

Absolut! Uttryckte mig nog tyvärr lite otydligt men tänkte mest på hur servicen, utbudet etc upplevts. Tack för påpekandet om cert! (Inga flip-ambitioner dock) :)
Har aldrig köpt från dem men besökt dem flera gånger, provat, förhandlat, köat efter Sub etc. Ok service och bra utbud men inget utrymme för prut ens på OP i mindre storlekar. Var ute efter en 34mm OP till min fru ett par år sedan men slutade med att jag köpte från Wempe istället. Där fick jag ännu bättre och personligare service, samt 10% rabatt.

Har aldrig köpt från dem men besökt dem flera gånger, provat, förhandlat, köat efter Sub etc. Ok service och bra utbud men inget utrymme för prut ens på OP i mindre storlekar. Var ute efter en 34mm OP till min fru ett par år sedan men slutade med att jag köpte från Wempe istället. Där fick jag ännu bättre och personligare service, samt 10% rabatt.
Tack så mycket för din input, uppskattas!

Har varit inne där någon enstaka gång och kikat men aldrig handlat därifrån. Den på Regent Street i London är enorm! Väldigt kunnig och trevlig personal som gärna visade upp de olika märkena de hade i butiken. Tyckte själv utbudet var mycket bra även om du kanske hittar mer nischade produkter om du går till en exklusiv AD för märket du är intresserad av.

Tillbaka
Topp