• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eric Jajjamensan P

TheBear

Omega
2-Faktor
Jag har handlat av @Eric Jajjamensan P som har levererat över förväntan, till skillnad från PostMord som inte har levererat paketet. Den hedervärda säljaren @Eric Jajjamensan P skickade tillbaka varenda krona som jag betalt för varan, och bet i det sura äpplet. Jag skickade tillbaka hälften för att dela på förlusten eftersom jag anser att vi tillsammans tagit en chansning genom att använda PostMord. Alltid trevlig i meddelanden trots ett tråkigt läge, och jag skulle inte tveka på att handla av denna herre igen. 110% Goodguy!
 

Beaker

Cartier
2-Faktor
Sålt mina två första klockor via KS till Eric. Så ett extra tack utfärdas. Mycket trevligt och snabb kommunikation 🙂
Absolut ingen tvekan om saken, 100% Good guy!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Jajjamensan king of straight bizznis no bullshit did it again - Best of the best user, Recomendatzia +++
DB7931BD-7307-44BA-819B-558DF0D615F3.gif
 
Topp