• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Erik1

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Köpt en gummi-stropp av erik1. Smidig affär.

Trevlig kille. Att han heter samma sak som min bror är givetvis ett plus. ;-)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Erik1 svarade på en WTB jag hade ute gällande ett insert. Mycket uppskattat. Snabb leverans. Mycket nöjd! Goodguy!
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Erik är en goodguy i min bok. Snabb, smidig och okomplicerad affär när jan köpte en klocka av mig.
//Björn
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag köpte en SKX009 av Erik1. Allting gick riktigt smidigt - allt ifrån mailkontakt till snabb leverans. Jag betalade i förskott med Swish och klockan kom kort därefter.
 

VallMacks

Cartier
Köpte en supertrevlig Heuer av Erik1. Trevlig kille, snabb leverans (mycket bra inpackat) och snabba svar på frågor. Klockan var precis i de skick som hade beskrivits och som förväntades. Tummen upp!
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Sålt vintage för en tusenlapp f2f till denna mycket trevliga herre! Absolut goodguy! :)
 

Mr_Ploprof

Breitling
Bra snabb affär rörande klockren klockposter, bra på att svara på mail och flexible med mötesplats och tid.
Tummen up, stort tack!
 
Topp