• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ERIKSON URHANDEL AW med TISSOT

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Bästa Klocksnackare,
Vi inbjuder 10 av er till vårt kommande Tissot AW som äger rum i butiken på Sturegatan 37 i Sundbyberg den 29 september mellan kl. 17.00 - 20.00.
Andreas från Tissot kommer presentera nyheter ur kollektionen. Till detta bjuder vi på lättare tilltugg och dryck.
Först till kvarn principen gäller;-)
Varmt välkomna!
Richard Dahlgren
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Riktigt tråkigt, men jag måste tyvärr ställa min plats till förfogande då måsten har dykt upp den kvällen... :(
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Först jobb sen AW. Ses ikväll.
image.jpeg
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL & Tissot för denna härliga kväll!
Bifogar ett par bilder:
IMG_4770.JPG

IMG_4771.JPG

IMG_4772.JPG


Lite annat skoj, Tag Heuer Connected är cool!
IMG_4779.JPG

IMG_4781.JPG

@Margarinkungen bjöd på härlig DJ II, skambuden på min explorer tar vi i PM eller över en bärs ;)
IMG_4776.JPG

IMG_4773.JPG

Vin är gott!
IMG_4782.JPG


Allt som allt en mycket trevlig kväll! Supertack till alla inblandade och för vinet.
Mitt första men inte sista besök hos Eriksson Urhandel :)
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL & Tissot för denna härliga kväll!
Bifogar ett par bilder:
IMG_4770.JPG

IMG_4771.JPG

IMG_4772.JPG


Lite annat skoj, Tag Heuer Connected är cool!
IMG_4779.JPG

IMG_4781.JPG

@Margarinkungen bjöd på härlig DJ II, skambuden på min explorer tar vi i PM eller över en bärs ;)
IMG_4776.JPG

IMG_4773.JPG

Vin är gott!
IMG_4782.JPG


Allt som allt en mycket trevlig kväll! Supertack till alla inblandade och för vinet.
Mitt första men inte sista besök hos Eriksson Urhandel :)
Tack för en trevlig kväll!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Ser trevligt ut, synd att man inte kunde vara med.
Var är alla bilder? Ville ju se lite nyheter och hälften av bilderna är ju på rollar och tag... :)

Lite udda att gå på ett märkesevent och lägga upp bilder på andra märkens klockor. :bored:
Jo jag håller med egentligen.. Hade lite svårt att fota när jag väl klämde på Tissot, kände att hellre fylla på tråden med de bilder jag hade då det inte var så många andra som fotade :(
 
Topp