• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ERIKSON URHANDEL SNABBA RYCK

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Nya PO
image.jpeg

Finns den helsvarta också på plats?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Fy f-n....sitter och storbölar framför tv:n nu. Heeeeelt utomjordiskt otroligt att Sanna Kallur överhuvudtaget kan springa, eller ens gå...hon riskerade att få amputera benet när det var som värst! Men som hon sprang...utklassar Sverige-ettan och ligger någon tiondel bakom VM-medaljörer.

Otroligt känslosamt att se en person som har satsat så pass mycket, under så lång tid och trots alla olyckskorpars kraxande att det var omöjligt och slöseri med tid och resurser, att i slutändan fullfölja sitt mål att tävla på högsta nivå igen.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
På grund av hundrelaterade åtaganden tvingades jag tyvärr avvika alltför tidigt från det pågående cooldown-partyt efter galan.

Det är inte första och förhoppningsvis inte heller sista gången jag tackar Richard och Catrine på @ERIKSON URHANDEL för en förbaskat trevlig kväll, denna gång med god mat och dryck, idrott i världsklass och framför allt trevligt umgänge! Tack även till @Henrik rookie för att jag fick hänga med som din +1.

Avslutar med en bild på Susanna Kallur redo för start, ett stort ögonblick!

image.jpeg
 
Topp