• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ernesto

Gjort en bytesaffär med denna herre, leverans inom en dag och inget krångel så en solklar Goodguy, buy and sell with confidence.
 
Köpte ett par dojor som kom var helt enligt beskrivning. Snabb och smidig affär där även porto bjöds på utan något snack.

Gott intryck av Ernesto.
 
Har sålt en Seiko till denne herre som jag har träffat f2f vid et par tillfällen. En synnerligen trevlig person som det är enkelt att göra affär med och som jag med all säkerhet kommer göra affär med igen! Jag går i god för Ernesto och kan rekommendera honom som köpare/säljare. 100% Goodguy!
 
Köpte en jacka av Simon.Han visste av nån anledning (;)) att jag dreglde efter den, så han kontaktade mig och undrade ifall jag var intresserad av ett köp, SERVICE!
Smidig affär och trevligt snack, klart en good guy!
 
Utmärkt man att göra affär med, jag köpte en strap och två armband av Ernesto. Smidigt, snabbt och trevligt! Tackar! :)
 
Köpt ett rolexspänne i stål av Ernesto! Snabb och smidig affär samt snabb och trevlig kommunikation.
Riktig goodguy!
 
Detta är inget vanligt omdöme för det jag bad honom göra var inte vanligt.

Jag bad Ernesto att åka och titta på en Royal Oak i Stockholm då jag inte hade möjlighet att ta mig upp själv.
Det gjorde han - jag förde över pengar och bad honom att ta hand om klockan tills vi kunde ses. I två veckor vårdade han min Royal Oak och sen satte han sig på ett tåg som tog 3 timmar enkel resa för att lämna över nämnda klocka. Vad fick han tillbaka? En kaffe.

Det finns ingen bättre goodguy än Ernesto.
 
För någon vecka sedan hjälpte jag en vän att köpa en Tudor Black Bay. Säljaren var Simon. Klockan var i lovat skick och affären gick snabbt och smärtfritt. Nu någon vecka senare är köparen fortfarande nöjd och klockan går fint. Så igen vågar jag påstå att Simon är en good guy.
 
Simon har köpt en Tudor Black Bay av mig. Snabbaste och smidigaste affären någonsin, det tog 1 timme tills att pengarna satt på kontot. 100% Goodguy, det är så här en köpare skall vara!
 
Tillbaka
Topp