• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eskilstuna-GTG 3 maj

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hej alla klocknördar.
Bara för att ge alla med beslutsvånda ännu mer att fundera på, flaggar vi upp ytterliggare en GTG.
Inte direkt meningen att konkurrera med Östgöta-träffen som Jacob lade ut i tisdags, dock har vi annat datum så det går att åka på båda.
Denna GTG initierades av Zackarias Dullfiere som tyckte att Västerås-träffarna behöver uppföljning och vi som närvarat tidigare kan inte annat än hålla med. Men då vi har samhörighet här på västra delen av Mälaren är det vår tur att stå för fiolerna. På Zackes förslag blev den 3:e maj bäst, att han sedan inte i hastigheten hade förankrat det med sin bättre hälft var ju olyckligt. Men vi andra har fastnat för detta datum.
Tänkte att vi träffas i 16-tiden på lämplig lokal för klockklämmande, intagande av drycker och mat(för de som vill)
Anmäl er i denna tråd
Hittills verkar det som att följande är på:
jag, Ernesto , 80talisten , Mattias79 , Denke , Sullstrom , cheepo63
troligen (bekräfta är ni snälla):
sinner , Snårtas , Vintage92
möjligen:
(man får bara pinga 10 pers per inlägg så dessa är o-pingade):
Zackarias Dullfiere , the quiet man , JakobZ

Mer info kommer senare i PM till bekräftade deltagare.
Hälsningar från E-tuna
Tobbe :happyhappy:
 

wlk

Omega
Det kanske skulle kunna gå! Jag har beredskap i jobbet under den helgen men händer inget så kan jag dyka förbi åtminstone ett tag :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
GRYM du é Tobbe! Du får se till och styra upp Gtg här i Dalarna också, annars blir väl det inget av med det. :D. Jäkligt frestande att åka ner, men har tyvärr andra planer den helgen. Ni kommer få det skit skoj iaf klockbröder.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
GRYM du é Tobbe! Du får se till och styra upp Gtg här i Dalarna också, annars blir väl det inget av med det. :D. Jäkligt frestande att åka ner, men har tyvärr andra planer den helgen. Ni kommer få det skit skoj iaf klockbröder.

Jäklar också Affe, det hade varit skitkul om du kommit ner! Men, men... Fixa ett datum i sommar uppe hos dig så får vi se!;)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Zacke berättade om den senaste träffen i Västerås, på ett närmast lyriskt sätt.
Jag skulle mer än gärna bli av med min gtg oskuld, men det funkar tyvärr den 3:e.....
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Zacke berättade om den senaste träffen i Västerås, på ett närmast lyriskt sätt.
Jag skulle mer än gärna bli av med min gtg oskuld, men det funkar tyvärr den 3:e.....
Hej whu, kul att du är intresserad! Men hur ska jag tolka ditt inlägg? Kan/kan inte?
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Kör några bumpar till. Ännu är det inte fullt.
Och jag lovar att ta med Defy´n. Antar att den är den enda på forumet så ta tillfället i akt att själv bilda dig en uppfattning om den är skönheten eller odjuret;) Någon Bratte blir det väl också.
Puffar på Anfield och Pelarn65 igen!!
 
Topp