• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Eterna kontiki brons limited edition sista PB 14k nya bilder

CVesper

Cartier
2-Faktor
Pris
14000
Returpolicy
En hederssak
Bilder Skickat
  1. Ja
20200804_185701.jpg
20200804_185709.jpg

PB 14000kr från 17k
La in 2 nya bilder där det gröna syns bättre.
Tjena, dags att göra mig av med den kanske snyggaste klockan i min samling, anledningen är att jag har tänkt att införskaffa mig en kronograf, eller en panerai.

Klockan är i väldigt fint skick, var nyligen inne på ett garantiärende (tidigare ägare hade den inlämnad innan jag köpte den också). Efter inlämnandet håller den tiden mkt bra och kraftreserven verkar stämma, dock tycker jag att sekundvisaren saknar det riktiga svepet, men den kanske ska vara så? (Har haft detta i beaktande när jag satte priset, priserna på chrono24 varierar mellan 21-33k, finns ju garanti kvar i 10 månader till om den måste åtgärdas).

Limiterad till 300 exemplar.
Verket i är eternas inhouseverk.
Boett i brons
Bezel i grön keramik
Fullset
Orginalläder samt ett grönt läder ingår.
44mm i diameter men bärs väldigt bra.
Garanti till maj nästa år, så skulle det vara något med verket är det gratis att åtgärda.
Prisidé 14000 kronor ink frakt.
Kasta gärna iväg frågor om det är något du funderar över.
Tänkta byten är en speedmaster moonwatch (005 eller 006 plus en skaplig slant åt ditt håll såklart). Eller en panerai, även där en skaplig slant åt ditt håll.

20200708_120337.jpg
20200512_182057.jpg
20200512_182112.jpg
20200512_182102.jpg
20200512_182123.jpg


Tackar ks till en fantastiskt forum samt möjligheten att annonsera.
 
Senast ändrad:
Topp