Nilzén
Silver
- Pris
- 15000
- Returpolicy
- Inom 24 h om något inte stämmer
- Bilder Skickat
- Ja
Referensnummer: 7740.41.41.0280
Svensksåld (Magnussons UR i Göteborg) och uttagen i juli 2022.
Diameter: 42 mm
WR: 10 atm
Urverk: 3945A (Inhouse)
Skicket vill jag påstå är mycket bra. Gången utan anmärkning men inte uppmätt. Provtryckt under 2023 med godkänt resultat. Kommer med boxar, manual, stämplat cert och komplett länk. Boxen något sliten.
F2F i Jönköping eller Göteborg eller frakt enligt köparens önskemål och kostnad. Swish regerar.
Jag kommer lägga ut den i andra kanaler men fördrar att sälja till Klocksnackare med referenser. Känn dig fri att referenskolla mig här eller där klockor säljs och diskuteras
klocksnack.se
www.facebook.com
Tack för forumet och möjligheten att annonsera!
Svensksåld (Magnussons UR i Göteborg) och uttagen i juli 2022.
Diameter: 42 mm
WR: 10 atm
Urverk: 3945A (Inhouse)
Skicket vill jag påstå är mycket bra. Gången utan anmärkning men inte uppmätt. Provtryckt under 2023 med godkänt resultat. Kommer med boxar, manual, stämplat cert och komplett länk. Boxen något sliten.
F2F i Jönköping eller Göteborg eller frakt enligt köparens önskemål och kostnad. Swish regerar.
Jag kommer lägga ut den i andra kanaler men fördrar att sälja till Klocksnackare med referenser. Känn dig fri att referenskolla mig här eller där klockor säljs och diskuteras
Nilzén
Lite olika affärer har det blivit här på forumet och andra klockställen. Skriv gärna en rad om hur du upplevt mig som säljare/köpare/bytare! Allt gott!

Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.
Tack för forumet och möjligheten att annonsera!
Bilagor
Senast ändrad: