• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Eterna? Yes. Blanksvart tavla? You bet. Och...

Anders Forsberg

Vacheron
2-Faktor
Pris
3000 kr
Returpolicy
Inom två dygn av vilken anledning som helst - du står för returfrakt och att klockan kommer tillbaka i samma skick.
Bilder Skickat
  1. Ja
...även guld på stål - vilket ju kanske inte är precis allas kopp te.
Men jag vill nog ändå hävda att det blir riktigt jäkla trevligt i fallet med denna Eterna. Vill dock ha till protokollet att jag är part i målet. ;)

Hur det än är med eventuell guldbeläggning på caset så är det ju tavlan och visarna som är grejen.
Som Wiz Khalifa så vältaligt sade... Black and yellow, black and yellow, black and yellow, black and yellow (...Yeah uh huh, you know what it is, black and yellow, black and yellow, black and yellow, black and yellow).
Och han hade ju en poäng. Går ganska bra ihop!

För att tavlan skulle komma fram riktigt så passade jag på att montera ett nytt plexi bara häromdagen. Helt och fint!

Tackar KS för annonsplats och i allmänhet för att det finns. Beklagar att jag snor en massa serverutrymme med stora bilder. ;)



Diameter: 34,5 mm
Verk: Eterna 1115U
Servicehistorik: -
Tidhållning: ca -30 sek/dygn
Band: Svart läder från nån samling gamla band jag köpte på mig vid något svagt tillfälle. Oanvänt.


F2F: Malmö/Lund-ish
Retur: Inom två dygn - oavsett. Köpare står för returfrakten.
Pris: 3 000 kr, skickad REK.
Bytes: Kanske. Testa mig! Vintage framförallt.

IMG_0704.jpg


IMG_0711.jpg


IMG_0712.jpg


IMG_0713.jpg


IMG_0714.jpg


IMG_0715.jpg


IMG_0718.jpg


IMG_0705.jpg


IMG_0706.jpg


IMG_0707.jpg


IMG_0708.jpg


IMG_0710.jpg


IMG_0716.jpg
 
Topp