• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett år av Hans_Delsbo på KS.

Strindberg

Patek
2-Faktor
I dag firar jag mitt första år som medlem här. Jag har tagit mitt klockintresse till helt nya nivåer, och lärt mig vansinnigt mycket. Jag har köpt och sålt klockor både här och i andra sammanhang, och lärt känna en massa trevliga människor.

Jag har blivit imponerad av den trevliga stämningen och den fantastiska kunskapen här. Jag har skaffat en klocklåda och en tanke om mitt samlande och vad jag gillar.

Jag trodde i somras att jag skulle ta mig in på hyllan efter att det här året gått, men jag har haft för mycket att göra efter sommaren för att kunna skriva inlägg, för jag har försökt hålla en hög nivå (med varierande resultat). Än så länge har jag såvitt jag kommer ihåg inte skrivit ett enda inlägg innehållande bara "Grattis", och jag har hållt min kvot med dubbelt så många likes som inlägg.

Mina klockor är med KS-mått mätt kanske inget att skryta med, men de ger mig mycket glädje.

Mål för 2015:
*Köpa en klocka av det exklusivare slaget
*Gå på ett GTG
*Renovera klart och flytta in så jag hinner skriva här
*Lära mig att serva manuella urverk

Tack för ett års gott sällskap!

IMG_1832.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tack för trevlig läsning! Kul att ha nån som har koll på fickur här på forumet. Hur ser din klocklåda ut, fler fickur än armbandsur?
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Det är väldigt roligt att läsa dina inlägg om dom du hjälper i fickursdjungel - som verkar vara ännu snårigare än armbandsur!
 
Topp