• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett år på KS...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort GRATTIS till och börja med ;), kul att ett forum kan ha en sådan påverkan så du köper på dig birdie num, num klockor! Gissar att detta bara är början på lång tids samlande :D

Här kommer min favvoklocka för tillfället!

24f863c1-e79b-460e-9c1f-c2baddd06052_zps3eb1b0b3.jpg
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Tiden går fort när man har kul! Riktigt trevliga klockor du sitter på nu! Såhär dags förra året köpte jag min första klocka, en seiko 6309 och igår landade jag min första sub:)
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis på ettårsdagen yxan.
Dragit ihop en respektabel summa inlägg oxå på ett år.

IMG_1669.JPG

Min favorit.
Må fint.
Ps. Bränner mitt 100 e inlägg här, och sätter in lika mkt på BCF.ds
 

Bolio

Panerai
Grattis och utvecklingen har ju gott åt helt rätt håll. De ur du har nu är ju 100% rätt både utseende mässigt och märkes mässigt.
Jag hoppas verkligen att ditt första år här inte blir det sista utan att du kommer stanna kvar länge länge.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Så... nu var det dags, utan vare sig avancerad tombolateknik eller någon bildkavalkad... Vinnaren av tävlingen är....:¨

Sundström Stort Grattis! Motivering? mjaa... det var den bild jag gillade bäst, fair and simple! :) Pma adress så kommer det en liten present!

Tack ni andra!
 
VA?! Lilla jag? Som aldrig vinner nått? :D :D

Ett stort tack till herr tävlingsledning Aboynamedsue, och ett stort tack till forumet och forumledningen för ett fantastiskt tidsfördriv!

PM på väg!
 
Topp