• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett armbandsur tillverkat helt i trä..

Bör alla äga en klocka i trä i samlingen?

  • Nej, virke går fetbort.

    Röster: 11 32.4%
  • Ja visst, plast funkar ju och allt udda är skoj!

    Röster: 1 2.9%
  • Är det du på din avatar??

    Röster: 22 64.7%

  • Totala väljare
    34

ScubaKing

Audemars
Lite små häftig enligt mig. Skulle nog kunna tänka mig att lägga en lax på denna klocka för att ha vid väl valda tillfällen.

Det är klart, det är inte klocka man har när man badar, eller som beater. Men den skulle nog kunna väcka lite positiv uppmärksamhet en sommardag eller på en fest :D

Finns tydligen i olika träslag med.
Ska inte alla ha en trä-klocka i samlingen o_O

m03front.jpg


84b84-11352959_828329153904522_1051431365_n.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vakna nu scuba.. Tredje eller fjärde tråden om dessa ;) dock har du en lite annan frågeställning. Svaret får bli nej :)
 

ScubaKing

Audemars
Vakna nu scuba.. Tredje eller fjärde tråden om dessa ;) dock har du en lite annan frågeställning. Svaret får bli nej :)

Jag får börja söka innan jag startar en tråd antar jag. Med antal medlemmar och aktivitet så är det ju dock nästan omöjligt att komma med något nytt på forumet. Det mesta finns ju redan :)
 
Topp