• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ett gott val för en klockälskare är...

Rivalen

Guld
att prenumerera på Blancpains tidning/bok. 150 sidor av högsta klass Den senaste kom i brevlådan igår och det är underbart att man kan få ett så högkvalitativt Magazine utan kostnad. En prydnad var den än ligger och längtar after att bli bläddrad i. Finns det något liknande från annan tillverkare så tipsa gärna. Vad tycker ni som får den om det senaste numret? Jag har inte sett något finare.

https://www.blancpain.com/en/lettres-du-brassus

couv_lettresdubrassusissue21.jpg

att prenumerera på Blancpains tidning/bok. 150 sidor av högsta klass Den senaste kom i brevlådan igår och det är underbart att man kan få ett så högkvalitativt Magazine utan kostnad. En prydnad var den än ligger och längtar after att bli bläddrad i. Finns det något liknande från annan tillverkare så tipsa gärna. Vad tycker ni som får den om det senaste numret? Jag har inte sett något finare.

https://www.blancpain.com/en/lettres-du-brassus

couv_lettresdubrassusissue21.jpg
Bra tips! Prenumereration beställd!

Bra tips. Det kanske man ska prova. Vad är det för innehåll? Bara Blancpain, eller tar man ett bredare grepp?

Jag prenumererar på Watchonista Newsletter
Nätet, javisst men bra artiklar och grymt bildmaterial!

Blancpain klockor såklart med underbara bilder/texter. Men också "The yellow fairy of the swiss mountains" "Planet mediterranean" "The clouded leopard" The Hammerhead - an expedition to protect the Hammerhead sharkes" "The winery" mm mm mm Jag har inte börjat läsa än - bara bläddrat/kollat bilder. Ett underbart avbrott i vardagen.

¨@Watchonista jag får denna i pappersformat en dryg centimeter tjock - osar kvalité. Längt ner i länken kan du beställa (pappers) Magazine "Lettres du Brassus" och prenumerea på framtida.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp