• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett kärt återseende...

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Modern klassiker av en väldigt enkel anledning.. den är grym i sin enkelhet och näst intill perfektion:)
Grattis till återföreningen MK!
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Grattis…!
Varit utan Rolex sen jag köpte min AP, men känner också att saknar en Rolle i stallet!:D
Måste nog bli nåt i den stilen snart
 

Fred72

Cartier
Helt rätt beslut. Jag fick separationsångest, fattade inte vad som hände när den försvann från din handled.
Skönt att se den tillbaka där den skall vara, gör inte om misstaget.
//Freddan
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Snyggt masterkiller! Lova nu att inte ändra line-upen. Du hittar aldrig en bättre duo för dig.

Kul med reselådan. Kostar förmodligen som en begad SMP300 bara den.. :)
 

Bolio

Panerai
Ja du är inte ensam med det misstaget, flippade min SUBC men saknaden blev för stor så jag vart tvungen att köpa en ny igen efter ca 6 månader. Fick dock inte tag i samma så det vart en ny, och samma misstag gör man inte två gånger så nu kommer denna stanna i all evighet:D .
 

Lunkan

Cartier
Som alla är inne på så är sanningen den att jag fan inte vågade ha på mig mig MK:s subbe med alla hans poster genom åren. Jag kan lugna alla här och säga att han redan vid bytet sa att han skulle köpa tillbaka den, och eftersom MK är en hederlig kille som alltid står vid sitt ord, så är det klart att man vill leverera tillbaka den i "befintligt" skick.

Martin, jag blir uppriktigt arg på dig om du byter bort någon utav dem. Det är två fantastiska klockor och egentligen de ändå klockorna man behöver. En dress och en beater. Håll hårt i dom nu och låt eventuellt klocka nr tre bli en flippare, även om det skulle vara en Aquanaut ;-)

Alltid trevligt att göra affärer med dig, akta, jag kanske hugger din framtida flippklocka ;-) hehe
 
Topp