• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett litet paket landade...och jag är imponerad!

The Pell

Cartier
Jag kan inte stoltsera med någon vidare samling. Inte heller är raden exklusiva ur som passerat något som får folk (KS-are) att höja på ögonbrynen. Men det har trots allt suttit en del fina klockor på handleden - allt från Tag Heuer, ett gäng Omegor (Smp, AT) och en Submariner.

Har nu sålt av det mesta och fokuserar på billigt, udda och kul. Då kände jag mig tvungen att inhandla ikonen bland billiga klockor bara för att testa: Seikos dykarlinje, närmare bestämt en SKX009.

Helvete vilket frän klocka! Snygg, håller tiden finemang, rejäl och äckligt billig. Var faktiskt beredd på en plastig upplevelse men icke!

Skall man landa i det fördömda Seikoträsket trots allt?
 

The Pell

Cartier
Hehe, vi får väl se. Men av de dyrare rackarna så måste jag hålla den där brutala Springdrive-dykaren som Molle har, minns inte modellnr nu, som favorit.
 

fredtiger

Cartier
Lite skrämmande hur fina och bra klockor det finns för rimliga pengar... Grattis till en fin klocka!

På tal om rimliga pengar, vad kostar en sådan rackare? Hur väl håller den tiden?
 
Topp