• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett paket med kärlek från Ryssland?

Hej! Jag är en rookie här på KS, så ursäkta mig om jag är inne på fel del av forumet och härjar.

Det här blir ett emotionellt inlägg.
Det är nämligen så att jag är djupt och hopplöst förälskad.
Ni vet hur det är:
Man kan inte sova, inte prata och inte äta - mina armar är nu så pinnsmala att Speedyn snart ramlar av.
Hon är från Ryssland min stora kärlek (säg inte det till min sambo), och hon råkar vara en vacker klocka.

Men är det värt att få hit henne i mina armar? (eller åtminstone på min ena arm)

Någon som har erfarenhet av att beställa klocka eller något annat från Ryssland. Vad är det för avgifter man har att göra med egentligen?

Mvh
Urförälskad girigbuk

Andra ryska godbitar
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Hej! Jag är en rookie här på KS, så ursäkta mig om jag är inne på fel del av forumet och härjar.

Det här blir ett emotionellt inlägg.
Det är nämligen så att jag är djupt och hopplöst förälskad.
Ni vet hur det är:
Man kan inte sova, inte prata och inte äta - mina armar är nu så pinnsmala att Speedyn snart ramlar av.
Hon är från Ryssland min stora kärlek (säg inte det till min sambo), och hon råkar vara en vacker klocka.

Men är det värt att få hit henne i mina armar? (eller åtminstone på min ena arm)

Någon som har erfarenhet av att beställa klocka eller något annat från Ryssland. Vad är det för avgifter man har att göra med egentligen?

Mvh
Urförälskad girigbuk

Andra ryska godbitar
Bild på klockan, kanske? ;)
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Hej! Jag är en rookie här på KS, så ursäkta mig om jag är inne på fel del av forumet och härjar.

Det här blir ett emotionellt inlägg.
Det är nämligen så att jag är djupt och hopplöst förälskad.
Ni vet hur det är:
Man kan inte sova, inte prata och inte äta - mina armar är nu så pinnsmala att Speedyn snart ramlar av.
Hon är från Ryssland min stora kärlek (säg inte det till min sambo), och hon råkar vara en vacker klocka.

Men är det värt att få hit henne i mina armar? (eller åtminstone på min ena arm)

Någon som har erfarenhet av att beställa klocka eller något annat från Ryssland. Vad är det för avgifter man har att göra med egentligen?

Mvh
Urförälskad girigbuk

Andra ryska godbitar
Mindre tullavgift, samt moms på 25% av varans värde.
 
Mindre tullavgift, samt moms på 25% av varans värde.

ok, tack! Samma som gäller för ALLA länder utanför EU? USA exempelvis.

crying_bunny_rabbit_with_broken_heart_watch-rbf6ade2430a24e968d0e55c21537aeff_ilyyc_8byvr_1024.jpg
 
Topp