• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett par dagar med "Gatorade GMT" 116710BLNR

Är 116710BLNR ärets nykomling?

  • Ja!

    Röster: 27 61.4%
  • Öhh,..Nej!

    Röster: 17 38.6%

  • Totala väljare
    44

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ett par dagars ledighet, en väns svensexa och en dag på kontoret har den varit med på.
Jag måste säga att jag är galet nöjd med den!

gkQUJPb.jpg

S2uuV5R.jpg

MYeFlAb.jpg

64bJRcX.jpg
 
U

urinvånaren

Guest
Klarar den en svensexa så klarar den allt, sa jag att den är snygg? grattis igen....
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul att du är nöjd! Forumet har svängt rätt fort från "vafan blev det inte en i pepsifärger för?" till "den måste jag ha".
Vare sig man gillar den eller inte, så kan jag inte komma på någon modell som släppts i år som slår högre än den.
 

Frele

Cartier
Jag får nog sälla mig till skaran med KS:are som ändrat uppfattning om denna. Växer för varje gång. Snyggt Martin!
 

Camo00

Patek
Efter att ha gått runt med den på armen en stund idag måste jag säga att den är en av de skönaste klockorna på väldigt länge!! Helt rätt färgkombo till ett redan grymt ur!!
 

Rikard

Omega
Efter att ha sett den på bild var jag skeptisk men när man fick den på armen så var den väldigt snygg måste jag säga. Har den inte själv då men haft tillfälle att prova den.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hej, sparka och spotta på mig nu ...men jag såg den på riktigt för första gången innan i kväll. Blev lite besviken.
Den var mer klarblå än jag trodde, kanske gör sig bättre i mer skiftande ljus?

Jag vill fortfarande ha en dock. Typ skitmycket.
 

Josef B

Bestraffaren
Klarblå? Jag tyckte det blå ibland inte syntes på håll inomhus, men i dagsljus så syntes det blå rejält!
 
Topp