• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Ett st Breitling Deployment lås med tillhörande läder, 1650kr inkl frakt.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Köptes från Chrono24 för några år sedan till min Breitling Evolution för 4500kr, men har knappt blivit använt, nu är klockan såld till en på forumet men denna blev kvar! Nypriset är väl 6-7k. Bredden är 22mm.

Visar sig att skiten är fake, det var @JensBP som tipsade mig om detta! Ber om ursäkt, har inte varit min mening att lura någon! Dessvärre har jag själv blivit dragen vid näsan...

Ingen retur.

DSC_7468.JPG
DSC_7458.JPG
DSC_7464.JPG
DSC_7459.JPG
 
Senast ändrad:
Topp