• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ett stort tack till Klocksnack!

n1tro

Panerai
Vill bara skriva ett stort tack också till alla som driver detta forum och alla medlemmar likväl. Känns alltid lika bra att surfa in här, det första man gör på morgonen. Ett äkta, genuint intresse har jag fått i livet och jag hoppas kunna behålla denna hobby livet ut. Och den stora bonusen är att få göra det med likasinnade! Hoppas jag får se många av er på GTGn nu! Gott nytt år!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Eftersom hyllningarna till KS'ledningen framförts i davidens tråd tycker jag det är på plats att här hylla alla er andra KS'are där ute. För utan er vore inte detta forum vad det är i dag. En plats att utbyta erfarenheter, visa upp våra alster (inga andra är ju intresserade) träffas, och ha allmänt trevligt bland folk vi normalt inte skulle träffa. Gott nytt År på er alla!
 

Wemb

Cartier
Kan inte annat än hålla med.
Stort tack för allt slit ni lägger ner, och hatten av för all den kunskap och välvilja som råder på Sveriges bästa forum!
 

Heritage

Omega
Tack alla ni som lägger ner så mycket jobb och själ i detta forum!
Får även passa på att tacka alla andra som håller igång forumet så man får nya tankar om hur man skapar hål i plånboken;)
Det blir nya och friskare tag 2015 and that's a promise.
Gott slut och Grått Nytt Hår!
 
Topp