• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

EVENTDAGS! Utlottning av två platser till matlagningsevent med ERIKSON URHANDEL & Sjöö Sandström

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Bästa Klocksnackare,
Då har vi dragit två vinnare till vårt event på lördag tillsammans med Sjöö Sandström och dom lyckliga är Fetpanda och Hawk100, Stort Grattis och Varmt Välkomna till VIP tältet i Kungsan på lördag!
Som ni säkert redan läst i inbjudan får ni ta med er en vän.
Så maila mig på [email protected] era namn på samtliga som kommer.
Väl mött på lördag!
 

Hawk100

Rolex
Inte du också..... Prata med @Hawk100, men det är väl för sent nu. Det hela börjar väl snart
Ja nu börjar det dra ihop sig! För att komma i rätt eventstämning så började jag dagen med att snickra lite på huset.
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Vid lunchtid var det dags att börja träna på matlagningen......
image.jpg


Efter den kokkonsten på hög nivå känner jag mig trygg inför kvällen och det var hög tid att snickra vidare på takkupan några timmar.

Hoppsan! Tiden sprang visst iväg och det blev hög tid att snygga till sig lite.
Då kan man ju passa på att njuta av dagens arbete.....
image.jpg

Nu på väg mot Kungsträdgården.:)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ja nu börjar det dra ihop sig! För att komma i rätt eventstämning så började jag dagen med att snickra lite på huset.
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Vid lunchtid var det dags att börja träna på matlagningen......
image.jpg


Efter den kokkonsten på hög nivå känner jag mig trygg inför kvällen och det var hög tid att snickra vidare på takkupan några timmar.

Hoppsan! Tiden sprang visst iväg och det blev hög tid att snygga till sig lite.
Då kan man ju passa på att njuta av dagens arbete.....
image.jpg

Nu på väg mot Kungsträdgården.:)
Det ser juvligt ut! Så skulle jag också vilja testa mina SS. Ha en trevlig kväll.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det ser ju toppenmysigt ut. Roligt initiativ av @ERIKSON URHANDEL
Synd bara att man har hål i huvudet ibland, hade ju tänkt åka in och titta men var helt hundra på att det var imorgon. Posta gärna lite bilder från eventet i SjööSandström-tråden också så att det inte faller i glömska.
 
Topp