• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Exboss i Hells Angels slåss om lyxklocka.

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Nu har Aftonbladet mycket att skriva om då detta ligger längst uppe på deras sida.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16625638.ab

1i2S8I2.jpg

1Y4QTLI.jpg


Någon som ska lägga ett bud på klockan?
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Lite fattigt att leva 1%-liv och sen helt plötsligt vilja leva i det normala samhället och tvista om en Breitling. Går inte riktigt ihop för mig. :)
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Det handlar nog mer om principen att staten inte ska ha en krona än att herrn vill ha tillbaka en sleten Bratte.
 

paradis

Audemars
Han verkar ju ha en betydligt dyrare klocka på bilden iaf... Guld ser det ut som??
Han samlar på klockor bla.detta är bara för publiken,tror han skiter i själva klockan,men vill inte ge dom rätt.Han hade Daytona guld ,när jag såg honom för två år sen,Då sa en kompis som är nära det gänget,att han samlar på klockor.
 

David

Bödeln
Verkar överlag som om Breitling är HA-klockan framför andra.

6DC30903-DFE3-41D9-96DE-FD85BB9A4846-12058-00000B1F9E92D004_zps2d6069f3.jpg


Jag har aldrig riktigt sett medlemmar av MC-gäng som typen som sparar snyggt vikta NK-påsar i garderoben.
 

David

Bödeln
I artikeln står det Breitling värd 75000 kr, men det är en Hublot på bilden. Har GP anpassat artikeln till läsekretsen? :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
I artikeln står det Breitling värd 75000 kr, men det är en Hublot på bilden. Har GP anpassat artikeln till läsekretsen? :)

Hahaha! Good one!

Njae, men samtidigt så benämner de D&G och Armanikostymer som dyrbara så det säger ju vilken nivå dom har lagt artikeln på.
 
Topp