• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Exklusiv auktion för BCF

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Då var det dags att auktionera ut denna fantastiska Timex Archive Acadia som har varit på passaround på forumet. Jag köpte klockan och skänkte den till passarounden med enda kravet att man fyllde på paketet med lite godis och detta resulterade i ett bandverktyg, en polerduk, extra bandstift, åtta extraband, ett tjusigt armband och ett par öronproppar. Det senare är användbart om man planerar att sova i samma kommun som klockan. :D Paketet kommer såklart fullset med låda och papper.

Jag tänker att vi kör fram till fredag klockan 22:00 så att ni har hunnit få i er fredagsölet och blivit lite generösa. ;) Frakten till vinnaren står jag för och jag tänker mig ett startbud på 100kr. Kör hårt nu!
PSX_20200223_111230.jpg


Klockan mäter 40mm...
PSX_20190826_085336.jpg


...är i äkta plast...
PSX_20190826_085352.jpg


...och den har Indieglo! :eek: Kanske klockvärldens coolaste funktion? :cool:
PSX_20190826_085323.jpg


Tack KS för ett fantastiskt forum! :happyhappy:
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Då var det dags att auktionera ut denna fantastiska Timex Archive Acadia som har varit på passaround på forumet. Jag köpte klockan och skänkte den till passarounden med enda kravet att man fyllde på paketet med lite godis och detta resulterade i ett bandverktyg, en polerduk, extra bandstift, åtta extraband, ett tjusigt armband och ett par öronproppar. Det senare är användbart om man planerar att sova i samma kommun som klockan. :D Paketet kommer såklart fullset med låda och papper.

Jag tänker att vi kör fram till fredag klockan 22:00 så att ni har hunnit få i er fredagsölet och blivit lite generösa. ;) Frakten till vinnaren står jag för och jag tänker mig ett startbud på 100kr. Kör hårt nu!
PSX_20200223_111230.jpg


Klockan mäter 40mm...
PSX_20190826_085336.jpg


...är i äkta plast...
PSX_20190826_085352.jpg


...och den har Indieglo! :eek: Kanske klockvärldens coolaste funktion? :cool:
PSX_20190826_085323.jpg


Tack KS för ett fantastiskt forum! :happyhappy:
Härligt initiativ! Vad är det för bandbredd?

Fotnot: man undrar hur de tänkte med att de ska ticka så högt. Lägger de in någon sorts förstärkning av ljudet? Jag hade min i byrålådan mittemot sängen, men fick byta till förrådet för min fru hade svårt att somna. Galet!
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Härligt initiativ! Vad är det för bandbredd?

Fotnot: man undrar hur de tänkte med att de ska ticka så högt. Lägger de in någon sorts förstärkning av ljudet? Jag hade min i byrålådan mittemot sängen, men fick byta till förrådet för min fru hade svårt att somna. Galet!
20mm är det så passar många klockor. :)

Nästan alla Timex låter så mycket, förstår inte heller varför. :confused:
 
S

Staafen

Guest
Då var det dags att auktionera ut denna fantastiska Timex Archive Acadia som har varit på passaround på forumet. Jag köpte klockan och skänkte den till passarounden med enda kravet att man fyllde på paketet med lite godis och detta resulterade i ett bandverktyg, en polerduk, extra bandstift, åtta extraband, ett tjusigt armband och ett par öronproppar. Det senare är användbart om man planerar att sova i samma kommun som klockan. :D Paketet kommer såklart fullset med låda och papper.

Jag tänker att vi kör fram till fredag klockan 22:00 så att ni har hunnit få i er fredagsölet och blivit lite generösa. ;) Frakten till vinnaren står jag för och jag tänker mig ett startbud på 100kr. Kör hårt nu!
PSX_20200223_111230.jpg


Klockan mäter 40mm...
PSX_20190826_085336.jpg


...är i äkta plast...
PSX_20190826_085352.jpg


...och den har Indieglo! :eek: Kanske klockvärldens coolaste funktion? :cool:
PSX_20190826_085323.jpg


Tack KS för ett fantastiskt forum! :happyhappy:
Hahaha! Jag har haft samma modell och den är inte tyst direkt.
 

Bozz

Panerai
2-Faktor
Hej!
Barncancerfonden är viktig för mig som inte är barn men jag bär själv på cancer. Mera pengar behövs så jag avstår klockan med tillbehör och föreslår att @MaBr kör ut den en omgång till.
Jag kopierar in mina betalningsuppgifter nedan:
mvh
BOZZ

Från: [email protected]

Ämne: Kvitto från Barncancerfonden

Datum: 29 februari 2020 09:59:25 CET

Till: [email protected]


Tack!

Vi är glada och tacksamma över att du stödjer Barncancerfondens verksamhet. Alla bidrag är betydande för vårt fortsatta arbete med forskning och stöd till drabbade familjer. Vi har mottagit följande uppgifter:

Ordernummer: 7445757
Betalningssätt: Swish 
Givarnummer: 6211661
Namn: BOZZ Adress:Din beställning: Egen insamling - Klocksnacks 10:- per klocka in! 600,00 


Varmt tack.
Thorbjörn Larsson
Generalsekreterare



Vid eventuella frågor/kompletteringar kontakta vår givarservice på telefon 020-90 20 90, skicka ett mejl till [email protected] eller besök vårt supportforum.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Hej!
Barncancerfonden är viktig för mig som inte är barn men jag bär själv på cancer. Mera pengar behövs så jag avstår klockan med tillbehör och föreslår att @MaBr kör ut den en omgång till.
Jag kopierar in mina betalningsuppgifter nedan:
mvh
BOZZ

Från: [email protected]

Ämne: Kvitto från Barncancerfonden

Datum: 29 februari 2020 09:59:25 CET

Till: [email protected]


Tack!

Vi är glada och tacksamma över att du stödjer Barncancerfondens verksamhet. Alla bidrag är betydande för vårt fortsatta arbete med forskning och stöd till drabbade familjer. Vi har mottagit följande uppgifter:

Ordernummer: 7445757
Betalningssätt: Swish 
Givarnummer: 6211661
Namn: BOZZ Adress:Din beställning: Egen insamling - Klocksnacks 10:- per klocka in! 600,00 


Varmt tack.
Thorbjörn Larsson
Generalsekreterare



Vid eventuella frågor/kompletteringar kontakta vår givarservice på telefon 020-90 20 90, skicka ett mejl till [email protected] eller besök vårt supportforum.
Härligt! Tack så mycket för bidraget och tack för initiativet, väldigt generöst. :happyhappy:

Jag lägger ut den igen under helgen med samma premisser så håll utkik gott folk!

Tack återigen!
 

Derix

Patek
2-Faktor
Hej!
Barncancerfonden är viktig för mig som inte är barn men jag bär själv på cancer. Mera pengar behövs så jag avstår klockan med tillbehör och föreslår att @MaBr kör ut den en omgång till.
Jag kopierar in mina betalningsuppgifter nedan:
mvh
BOZZ

Från: [email protected]

Ämne: Kvitto från Barncancerfonden

Datum: 29 februari 2020 09:59:25 CET

Till: [email protected]


Tack!

Vi är glada och tacksamma över att du stödjer Barncancerfondens verksamhet. Alla bidrag är betydande för vårt fortsatta arbete med forskning och stöd till drabbade familjer. Vi har mottagit följande uppgifter:

Ordernummer: 7445757
Betalningssätt: Swish 
Givarnummer: 6211661
Namn: BOZZ Adress:Din beställning: Egen insamling - Klocksnacks 10:- per klocka in! 600,00 


Varmt tack.
Thorbjörn Larsson
Generalsekreterare



Vid eventuella frågor/kompletteringar kontakta vår givarservice på telefon 020-90 20 90, skicka ett mejl till [email protected] eller besök vårt supportforum.
Beklagar att du själv råkat ut för detta. Väldigt fint av dig att skicka klockan vidare.

Jag förlorade själv min bror i cancer när han precis fyllt 11 och jag vet hur fruktansvärt det är, särskilt för ett barn. Bra att BCF finns och att det blivit en slags kultur att skänka pengar dit genom Klocksnack. :heart:
 
Topp